شبهه شناسی و پاسخ به شبهات

asatid
معرفی کتاب؛

شبهه شناسی و پاسخ به شبهات

شبهه پراکنی از خطرناک‌ترین تهدیدهای نرم‌افزاری استکبار جهانی و عوامل آن است که برای تحریف، انحراف، اغواگری و استحاله جامعه هدف و درنهایت فروپاشی فرهنگی اجتماعی آنان مورداستفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی و مرکز رسانه‌ای نهضت استادی بسیج (ناب)، شبهه پراکنی از خطرناک‌ترین تهدیدهای نرم‌افزاری استکبار جهانی و عوامل آن است که برای تحریف، انحراف، اغواگری و استحاله جامعه هدف و درنهایت فروپاشی فرهنگی اجتماعی آنان مورداستفاده قرار می‌گیرد. این حربه ویرانگر در عصر کنونی بیش از هرزمانی به‌وسیله رسانه‌های دیداری، شنیداری، نوشتاری، شبکه‌های اجتماعی، شبکه‌های ماهواره‌ای و نیز توسط تربیت‌یافته‌های تفکر غربی در سطحی وسیع بازتاب داده می‌شود تا هویت جوامع را تغییر داده و هژمون سلطه خود را نهادینه سازد.

معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور، کتاب «شبهه شناسی و پاسخ به شبهات» نوشته دکتر علی مرادزاده را که در 425 صفحه تألیف و در سال 1397از طریق نشر ناد منتشر شده است را جهت استفاده اساتید و علاقه‌مندان معرفی کرد.

 ویژگی اصلی این کتاب جامعیت و روزآمدی و نیاز محوری است. به سؤالات و شبهاتی که در عصر کنونی مطرح شده است پاسخ گفته و توانسته ارتباط خوبی با مخاطب برقرار نماید. در ابتدا به تبیین ماهیت شبهه پرداخته است که بسیار شبیه حق می‌باشد و بدین خاطر موجب فریب و انحراف و استحاله مخاطب می‌گردد. معرفی عوامل تولید شبهه، ابعاد شبهه پراکنی، ضرورت پاسخگویی، روش‌های دشمن در شبهه پراکنی و آداب و اصول پرسشگری و پاسخگویی در فصل نخست کتاب مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

در فصل دوم 25 شبهه معطوف به عقاید و باورهای دینی و مذهبی، فصل سوم 13 شبهه فقهی و حقوقی، فصل چهارم 23 شبهه معطوف به ولایت‌فقیه و رهبری انقلاب اسلامی، فصل پنجم 26 شبهه سیاسی و معطوف به انقلاب اسلامی، فصل ششم 15 شبهه فرهنگی و اجتماعی، فصل هفتم 18 شبهه تاریخی مطرح و پاسخ داده شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شماره 09122174822 با نویسنده کتاب ارتباط برقرار کرده و نیز از طریق شماره  نشر ناد 02177680056 نسبت به تهیه آن اقدام کنند.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.