فمینیسم و حقوق زن

asatid
معرفی کتاب؛

فمینیسم و حقوق زن

فمینیسم یک رویکرد خطرناک از سوی نظام سرمایه‌داری غرب برای به استثمار کشیدن زنان و سوق دادن آنان به‌سوی بازار کار و خارج کردن آن‌ها از کانون خانواده و از بین بردن حیا، عفاف، پاک‌دامنی و شخصیت اصیل فطری و خدادادی او می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی و مرکز رسانه‌ای نهضت استادی بسیج (ناب)، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور، کتاب «فمینیسم و حقوق زن» نوشته دکتر علی مرادزاده را که در 190صفحه و 5 فصل، در سال 1397 منتشر شده، جهت استفاده اساتید و علاقه‌مندان معرفی کرد.

دراین کتاب به یکی از رهیافت‌ها، اندیشه‌ها و الگوهای رفتاری زنان غربی به نام فمینیسم پرداخته شده، رهیافتی که هرگز در جوامع اسلامی قابل بومی‌سازی نیست و نمی‌تواند با مبانی دینی انسان متدین با حفظ عقاید و آموزه‌های اسلامی خویش بدان گرایش پیدا کند. در فصل دوم مبانی فکری و گونه شناسی رفتاری فمینیسم در غرب پرداخته است. در فصل سوم وضعیت شناسی فمینیسم و دسته‌بندی جریان‌ها و تشکل‌های فمینیستی و پنج موج اصلی فعالیت فمینیست‌ها در ایران تمرکز دارد. فصل چهارم به جایگاه و حقوق و تکالیف زن در اسلام اختصاص دارد. فصل پنجم نقد رهیافت فمینیسم و وجوه اصلی امتناع بومی‌سازی آن و ذکر پیامدهای زیان‌بار آن برای زن و تخریب کانون خانواده و جامعه بشری پرداخته است.

در آن عنوان شده که؛ فمینیسم یک رویکرد خطرناک از سوی نظام سرمایه‌داری غرب برای به استثمار کشیدن زنان و سوق دادن آنان به‌سوی بازار کار و خارج کردن آن‌ها از کانون خانواده و از بین بردن حیا، عفاف، پاک‌دامنی و شخصیت اصیل فطری و خدادادی او می‌باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نشر ناد به شماره تماس 02177680056 نسبت به تهیه کتاب اقدام کنند.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.