رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و بنگاه‌های سخن‌پراکنی جهان

asatid
معرفی کتاب؛

رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و بنگاه‌های سخن‌پراکنی جهان

کتاب "رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و بنگاه‌های سخن‌پراکنی جهان " نوشته دکتر علی مرادزاده، در 282 صفحه و 7 فصل تدوین شده و به‌نوعی جریان‌شناسی و رفتارشناسی از اردوگاه رسانه‌ای استکبار جهانی و جبهه جنگ نرم‌افزاری نظام سلطه‌گر در مصاف با اسلام و انقلاب اسلامی پرداخته است.

به گزارش روابط عمومی و مرکز رسانه‌ای نهضت استادی بسیج ایران (ناب)، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور کتاب "رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و بنگاه‌های سخن‌پراکنی جهان" را جهت استفاده اساتید و علاقه‌مندان معرفی کرد.

این کتاب نوشته دکتر علی مرادزاده است که در 282 صفحه و 7 فصل تدوین شده و به‌نوعی جریان‌شناسی و رفتارشناسی از اردوگاه رسانه‌ای استکبار جهانی و جبهه جنگ نرم‌افزاری نظام سلطه‌گر در مصاف با اسلام و انقلاب اسلامی پرداخته است.

مسائل مربوط به امپریالیسم خبری، روند شناسی و رفتارشناسی امپریالیسم، مدل‌های استعماری و رهیافت‌های آمریکا در قبال جمهوری اسلامی در فصل اول مورد بحث و بررسی قرارگرفته است. معرفی تصویری از خبرگزاری‌های بزرگ جهان اعم از خبرگزاری‌های آمریکایی، اروپایی، روسی و عربی در فصل دیگر تبیین شده و نویسنده در فصل سوم کارکرد روزنامه‌ها و مجلات مشهور غربی را کالبدشکافی نموده سپس به مباحث و مسائل مربوط به ماهواره، اینترنت، هالیوود، شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای و امثال آن‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

در ادامه به وضعیت شناسی و رویکرد رادیوهای فارسی‌زبان جهانی و همچنین به رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی پرداخته است. آشنایی با جبهه رسانه‌ای که به‌طور تمام‌عیار در مقابل انقلاب اسلامی و ملت ایران قرارگرفته از ضرورت‌هایی است که درنتیجه مطالعه کتاب حاصل خواهد شد.

بنابراین برنامه‌ریزی و اقدام در قالب جبهه رسانه‌ای جهان اسلام برای مقابله با جبهه رسانه‌ای غربی، عبری، عربی از نیازها و ضرورت‌های مهم عصر کنونی است.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شماره 09122174822 با نویسنده کتاب ارتباط برقرار کرده و نیز از طریق شماره  نشر ناد 02177680056 نسبت به تهیه کتاب اقدام کنند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.