print

فراخوان جذب ایده و استارتاپ‌های حوزه تعلیم و تربیت/هم‌افزایی به منظور تحول در آموزش و پرورش

Submitted by asatid on

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، رویداد ستاپ (سکوی تحول آموزش و پرورش ) برگزار می‌شود.

بنابر اعلام دبیر محتوایی رویداد ستاپ ( سکوی تحول آموزش و پرورش)، صاحبان ایده، محصول و کسب و کارهای فعال در زیست بوم آموزش و تربیت، برای شرکت در این رویداد فناورانه می‌توانند از طریق مراجعه به وبسایت edusetup.ir ، اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایند و سپس با ورود به سامانه challesh.ir  فرم‌های ثبت‌نام را تکمیل کرده و به همراه سایر  مستندات طرح، حداکثر تا تاریخ ۱۵ دی‌ماه به دبیرخانه ستاپ  ارسال نمایند.

سید حسام نوربخش، دبیر محتوایی این رویداد با اشاره به اینکه شرکت پیشگامان،سازمان مدارس صدرا،موسسه علمی رزمندگان  و سازمان بسیج دانش آموزی به همراه سایر حامیان دیگر، با هدف حل نوآورانه و فناورانه خلاء های آموزشی و تربیتی اقدام به برگزاری این رویداد کردند، افزود: ۱۴ چالش کلیدی نظام آموزشی تربیتی کشور در این خصوص احصاء گردیده که در قالب ۵ محور راهبردی قرار میگیرند.

نوربخش تصریح کرد: پس از انجام ارزیابی اولیه مستندات دریافتی، طرح‌های منتخب برای داوری نهایی دعوت خواهند شد. در صورت اخذ تایید کمیته داوران، ایده‌ها و محصولات منتخب در فرآیند شتابدهی وارد می‌شوند و زیر نظر راهبران (منتور) ستاپ، آمادگی لازم را جهت جذب سرمایه‌ کسب خواهند کرد . علاوه بر جذب سرمایه  ، تیم های منتخب میتوانند در مسیر توسعه ایده و ساخت محصول اولیه ،  از خدمات حمایتی و شتابدهی ستاپ بهره‌مند گردند.
گفتنی است؛ تیم‌های نوآور و استارتاپ‌های آموزشی، فعالین و دغدغه مندان حوزه تعلیم و تربیت، تولید کنندگان محتوا
اساتید، معلمین و مربیان خلاق، کنشگران و فعالین رسانه‌ای تعلیم و تربیت مخاطبین این رویداد هستند.

محورهای اصلی چالش ستاپ؛ تغییر فضای آموزشی و بهره گیری از روش‌ها و ابزارهای نوین، عدالت آموزشی و تسهیل دسترسی به منابع و امکانات، شخصی‌سازی و توسعه آموزش حرفه‌ای  با رویکردهای نوین، تقویت بنیان‌های فرهنگی-اجتماعی در امر تعلیم و تربیت و بهبود کارایی مدارس و نهادهای آموزشی گزارش شده است.

آخرین مهلت ارسال آثار ۱۵ دی ماه ۱۴۰۰ است و البته با توجه به استقبال مخاطبین امکان تمدید فرصت ارسال آثار نیز وجود خواهد داشت.

سرمایه‌گذاری تا سقف ۵ میلیارد تومان، بهره‌مندی از تسهیلات تا سقف ۲ میلیارد تومان، بازارسازی در مدارس داخلی و بین المللی و جوایز نقدی و غیر نقدی دیگر از جمله جوایز و تسهیلات رویداد ستاپ است.

انتهای پیام/

تصویر