print

دعوتنامه عضویت در جهاد تبیین نهضت استادی بسیج

رهبری

استاد گرامی 

سلام علیکم

با عرض سلام و تقدیم احترامات فائقه بدینوسیله به استحضار می‌رساند با عنایت به تلاش دشمن در عرصه جنگ نرم که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی « از صد طرف به سمت ملت ایران سرازیر شده تا ذهن مردم بخصوص جوان‌ها  را دچار ابهام نگه داشته و افکار عمومی را مدیریت کنند.» تنها راه مقابله با این هجمه فکری و شناختی، دائمی و فراگیر، ورود جهادی اساتید انقلابی و بسیجی به عرصه جهاد تبیین می‌باشد. چنانچه معظم‌له با صدور فرمان جهاد « انتشار افکار صحیح، پاسخ به ابهام آفرینی‌ها، بیان حقایق به شیوه‌های اخلاقی و آراسته با زینت عاطفه و عواطف انسانی و با منطق قوی، سخن متین، عقلانیت کامل» را وظیفه امروز همه اقشار اعلام کرده و فرمودند: « خیلی از حقایق هست که باید تبیین بشود .... حرکت تبیین خنثی کننده توطئه دشمن است. هر کدام از شما به عنوان یک وظیفه‌، مثل یک چراغی ، مثل یک نوری پیرامون خودتان را روشن کنید. امروز خوشبختانه میدان باز است برای انتشار افکار ...... می‌توانید در این زمینه به معنای واقعی کلمه جهاد کنید. امروز همه بایستی در این میدان حرکت بکنیم.»

بدون تردید اساتید دانشگاه به دلیل برخورداری از جایگاه علمی و پژوهشی، تخصص دانشی و مرجعیت اجتماعی، دارای ظرفیت بالایی در این زمینه می‌باشند که متاسفانه تا کنون بنابه دلایلی از جمله عدم برنامه‌ریزی، ضعف در شبکه‌سازی و فقدان بستر لازم مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است.

بر همین اساس سازمان بسیج اساتید کشور بر آن شده است تا در نخستین گام جهت بهره‌مندی از ظرفیت بزرگ نهضت استادی بسیجیان، اقدام به شناسایی استادان بسیجی متمایل به امر جهادگری در عرصه تبیین نماید.

لذا از شما استاد گرامی درخواست می‌شود تا با تکمیل کردن فرم پیوست مار را نسبت به آمادگی و ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه خویش مطلع نموده و انشاءالله سهم خود را در انجام این فریضه دینی و ملی ایفاء نمایید. 

پیشاپیش از حسن همکاری یکایک شما اساتید محترم تشکر و قدردانی به عمل می‌آید.

 

 

اجرکم عندالله 

معاونت بررسی و گفتمان‌سازی سازمان بسیج اساتید کشور

 

 

فرم ثبت‌ نام