تبریک سالروز تشکیل سپاه/ سپاه مولود و تربیت شده دامان انقلاب است

asatid
سازمان بسیج اساتید کشور در پیامی اعلام کرد؛

تبریک سالروز تشکیل سپاه/ سپاه مولود و تربیت شده دامان انقلاب است

سازمان بسیج اساتید کشور در پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، در این پیام آمده است:
 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ 
وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللّهِ وَ عَدُوَّکُمْ وَ آخَرینَ مِنْ دُونِهِمْ لاتَعْلَمُونَهُمُ اللّهُ یَعْلَمُهُمْ وَ ما تُنْفِقُوا مِنْ شَیْء فی سَبیلِ اللّهِ یُوَفَّ إِلَیْکُمْ وَ أَنْتُمْ لاتُظْلَمُونَ. (سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰)


فرمان تاریخی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ جهت تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پویایی و دوراندیشی این عزیز سفر کرده را به نمایش می گذارد که با تشکیل چنین نهاد انقلابی گامی مهم در دفاع از کشور و ارزش های انقلاب برداشته شد که ثمره آن امروز بیش از هر زمانی نمایان شده است. 
نتیجه تدبیر داهیانه امام امت برای صیانت و پاسداری از انقلاب نوپای ملت مسلمان ایران که امید را در دل ملتهای ستم کشیده و مستضعفین جهان زنده کرده بود، منجر به تشکیل نهاد مقدس و مکتبی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گردید.
سپاه مولود و تربیت شده دامان انقلاب است و به برکت مجاهدت و ایثار جوانان غیرتمند ایران اسلامی فهرست بلندی از افتخارات، تجارب و نوآوری‌های نظامی، فنی، علمی و غیره را در کارنامه خود دارد. این گام های بلند با هدایت ها و رهنمودهای حکیمانه حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) امروز بیش از گذشته به ثمر نشسته است و با بهره گیری از توانمندی های این نهاد ارزشمند، ملت بزرگ ایران به خود بالیده و افتخار می کند.
این مولود مبارک انقلاب اسلامی در تحقق هویت مکتبی خود توام با دلدادگی به مقام شامخ ولایت، پاسدارانی سلحشور از جنس مجاهدان جلیل القدر صدر اسلام را در عصر حاضر تربیت نموده است که پس از فرمان تنبیه ولیده نامشروع استکبار جهانی سر از پا نشناخته و با یک سیلی سخت چنان درسی به رژیم جعلی می دهند که حتی فکر پاسخ به ایران علیه رجزخوانی های بسیار را از سر بیرون می کنند.

سازمان بسیج ساتید کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این نهاد مقدس و همچین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هخیر در جنایت رژیم صهیونیستی در سوریه، آمادگی کامل خود را برای کمک به حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اعلام می دارد.

2 اردیبهشت 1403
سازمان بسیج اساتید کشور

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.