بسته سیاستی عفاف و حجاب

asatid
معاونت علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور ارائه کرد:

بسته سیاستی عفاف و حجاب

معاونت علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور با ارائه بسته سیاستی با عنوان «عفاف و حجاب» به راهکارهای اجرایی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها پرداخته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، اسلام در فعالیت‌های اجتماعی زن همواره بر  مشارکت و حضور عفیفانه آنها  در صحنه اجتماعی تاکید کرده است. یکی از دستورهای مهم اسلامی در این خصوص رعایت حجاب اسلامی است. شاید بتوان گفت مهم‌ترین دلیل حجاب زن حضور عفیفانه او در جامعه است تا سلامت خود و جامعه را پی‌ریزی نماید. قران کریم هم حریم عفاف و ایجاد حریم بین زن و مرد را نخستین حرکت سامان‌بخش و سلامت آفرین اجتماع می‌داند. حجاب در دنیای امروزی و با مختصات جدید بار معنایی وسیعی را در خود جای داده است و در واقع به نماد اسلامی و شاخص زن مسلمان از دیگر زنان تبدیل شده است. نه اینکه صرفا حکمی شرعی در کنار سایر احکام دینی باشد. حجاب زن سنبل مقاومت و ایمان او و جامعه اسلامی است.

با توجه به ضرورت موضوع عفاف و حجاب معاونت علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور بسته سیاستی پژوهشی را تحت عنوان «عفاف و حجاب » ارائه داده است.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.