همایش ملی الگوی سوم زن مسلمان در گام دوم انقلاب اسلامی

asatid
معرفی مجموعه مقالات؛

همایش ملی الگوی سوم زن مسلمان در گام دوم انقلاب اسلامی

مجموعه مقالات "همایش ملی الگوی سوم زن مسلمان در گام دوم انقلاب اسلامی" به همت نشر " سباد" مرکز نشر سازمان بسیج اساتید کشور منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، با توجه به گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی و ورود به دهه پنجم انقلاب و با عنایت به بسط اندیشه امامین انقلاب به بیرون مرزها و ورود به دهه تمدن سازی، بانوان به عنوان یکی از ارکان مستحکم، پیشران، پشتیبان و حاضر در سنگرهای انقلاب از دفاع مقدس گرفته تا عرصه‌های علمی حضور فعالانه داشته اند.

همایش ملی الگوی سوم زن مسلمان در گام دوم انقلاب اسلامی،با هدف تبیین و ترویج مؤلفه‌های الگوی سوم زن مسلمان تراز انقلاب اسلامی و دستیابی به الگوی رفتاری و نقش‌آفرینی زنان در عرصه‌های مختلف در جهت تحقق اندیشه اسلامی بود. منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) در خصوص الگوی سوم زن مسلمان ما را بر آن داشت که جهت تبیین بهتر و دقیق‌تر زوایای آن همایشی را در پنج محور:

1. الگوی سوم زن مسلمان در عرصه فرهنگی- تربیتی؛

2. الگوی سوم زن مسلمان در عرصه اجتماعی؛

3. الگوی سوم زن مسلمان در عرصه اقتصادی؛

4. الگوی سوم زن مسلمان در عرصه سیاسی؛

5. الگوی سوم زن مسلمان در عرصه علم و فناوری؛

برگزارگردید تا دستاوردهای محققان جمع آوری گردیده و ارائه شود.

متن پیش رو، مجموعه کامل مقالاتی است که به صورت سخنرانی ارائه شده است. همچنین، یک فصل به خلاصه مقالاتی که به صورت پوستر پذیرفته شدند تخصیص یافته است. لازم به ذکر است ترتیب قرارگیری مقالات در این مجموعه بر اساس حروف الفبا می‌باشد.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.