وبینار« تاثیر انقلاب اسلامی ایران بر افول هژمونی آمریکا و گذار به نظم جدید جهانی»

asatid
به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود:

وبینار« تاثیر انقلاب اسلامی ایران بر افول هژمونی آمریکا و گذار به نظم جدید جهانی»

بسیج اساتید دانشگاه الزهرا(س) با همکاری و هم اندیشی اساتید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و بسیج اساتید تهران بزرگ وبیناری با موضوع « تاثیر انقلاب اسلامی ایران بر افول هژمونی آمریکا و گذار به نظم جدید جهانی» را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی بسیج اساتید دانشگاه الزهرا(س) با همکاری و هم اندیشی اساتید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و بسیج اساتید تهران بزرگ وبیناری با موضوع « تاثیر انقلاب اسلامی ایران بر افول هژمونی آمریکا و گذار به نظم جدید جهانی» را برگزار می‌کند.

ارائه دهنده این وبینار دکتر حسن محمد میرزائی مدیر اندیشکده مطالعات جهان اسلام دانشگاه جامع امام حسین (ع) است و این وبینار که دارای امتیاز فرهنگی است ساعت 16 روز چهارشنبه 18 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این وبینار می‌توانند به آدرس https://meeting.alzahra.ac.ir/basijasatid مراجعه نموده و همچنین  گواهی حضور را از آدرس B2n.ir/1402112317دریافت نمایند.

لازم به ذکر است، درصورتی که با موبایل وارد جلسه شوید  بعد از ورود نام و انتخاب گزینه Enter room ممکن است با صفحه ای مواجه شوید که با کلیک روی Trust for session  وارد لینک جلسه خواهید شد.

انتهای پیام/

 


 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.