نشست تعامل با مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

asatid
با حضور مدیران و معاونین دفتر مرکزی بسیج اساتید استان زنجان صورت گرفت:

نشست تعامل با مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

نشست تعامل با مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با حضور مدیران کانون و اساتید دانشگاه های شهر زنجان برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، دفتر مرکزی بسیج اساتید استان زنجان نشست تعامل با مدیر کل محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با حضور مدیران کانون‌ها و  اساتید دانشگاه های زنجان برگزار کرد.

این دیدار در اتاق جلسات اداره ارشاد استان  زنجان و به ریاست علی اصغر حاج علی اکبری برگزار شد.

در ابتدای این دیدار جانشین بسیج اساتید استان ضمن تبریک حلول ماه رجب و مناسبت‌های پیش رو  وتقدیر از  حضور اساتید و مدیران کانون‌ها به بیان ضرورت توجه ویژه به مقوله فرهنگ و اهمیت استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه‌ها در احصای راهکارهای عملیاتی حل مسائل فرهنگی استان و همچنین تشکیل هیئت اندیشه ورز با حضور اساتید و سایر اقشار مختلف هنرمندان و اهل فرهنگ تاکید کرد.

در ادامه جلسه اعضای حاضر در جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود و همچنین اعلام آمادگی برای مساعدت در اجرای ماموریت‌های اداره فرهنگ و ارشاد استان پرداختند.

زنجان

ضرورت مشارکت در پژوهش‌های مورد نیاز، احصای نیازمندی‌های اداره ارشاد، اهمیت پرداختن به مقوله نماز و عفاف، اهمیت استفاده از نظرات اساتید، فرهنگ‌سازی از سنین پایین و استفاده از ظرفیت معلمین و مدارس در این زمینه ازجمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

در پایان جلسه حاج علی اکبری ضمن تشکر و قدردانی از حضور اساتید خواستار همکاری و استفاده از نظرات و پژوهش‌های اساتید در زمینه فرهنگ و هنر شد.


انتهای پیام/ 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.