جهاد تبیین، بیان واقعیت‌هاست/ پیشرفت‌ها باید دیده شود

asatid
در نشست وبیناری معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان مطرح شد:

جهاد تبیین، بیان واقعیت‌هاست/ پیشرفت‌ها باید دیده شود

نشست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور با حضور رئیس سازمان بسیج اساتید کشور و به صورت وبیناری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، در این نشست که رؤسا و جانشینان استانی کانون‌های بسیج اساتید و معاونین فرهنگی و مدیران علم و پیشرفت و راهیان نور در آن شرکت کردند، به موضوع فعالسازی اردوهای علم و پیشرفت و راهیان نور و برنامه ریزی جهت تدوین برنامه‌های سال ۱۴۰۳ پرداخته شد.

در ابتدای نشست دکتر مردانی از ضرورت جهاد تبیین و وظایف اساتید بخصوص اساتید بسیجی در دانشگاه‌ها، در میان دانشجویان و در جامعه با توجه به جنگ شناختی و ترکیبی همه جانبه دشمن و الزامات روشنگری برای مقابله با هجمه دشمنان سخن گفت.

تدوین برنامه‌های استانی سال ۱۴۰۳ کانون‌های بسیج اساتید کشور و ارسال آن به سازمان مرکزی جهت تنظیم نهایی از جمله دیگر موضوعاتی بود که مردانی به آن پرداخت.

دکتر کیامرث جهانگیر معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور هم در ادامه این نشست وبیناری ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری اردوهای علم و فناوری و پیشرفت در دانشگاه‌های سراسر کشور و با همکاری بسیج اساتید گفت: اساتید باید در شهرک‌های صنعتی پیشرفت‌ها را ببینند و ارتباط صنعت و دانشگاه تقویت شود.

جهانگیر در ادامه افزود: جهاد تبیین، بیان واقعیت‌هاست. در شرایطی که با وجود پیشرفت‌های زیاد و رتبه بالای کشور در جهان، دشمن تلاش می‌کند کشور را عقب مانده نشان دهد، این پیشرفت‌ها باید دیده شود. جهاد تبیین و امیدآفرینی لازم است صورت گیرد.

وی ادامه داد: خاصیت اردوها ایجاد امیدآفرینی و روحیه تلاش و مشارکت بیشتر در پیشرفت کشور و توسعه و تعالی و معنویت است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور همچنین از برخی از شاخصه‌های انقلابی در انتخابات سخن گفته و بر لزوم تعالی و نشر ارزش‌های انقلابی و خدمت به مردم و انتخاب بر مبنای ارزش‌های انقلابی و عقلی و علمی تاکید کرد.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.