تقدیر از معاونت رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور بعنوان رده برتر در بخش اطلاع رسانی

asatid
با حضور سردار شریف صورت گرفت؛

تقدیر از معاونت رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور بعنوان رده برتر در بخش اطلاع رسانی

در دوره توانمندسازی شهید مصطفی صدرزاده که به همت معاونت روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین و با حضور مدیران دفاتر خبرگزاری بسیج استان ها، مدیران گروه‌های تلویزیونی بسیج و مسئولین روابط عمومی بسیج اقشار و معاونت‌ها برگزار شد، از معاونت رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، در دوره توانمندسازی شهید مصطفی صدرزاده که به همت معاونت روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین و با حضور مدیران دفاتر خبرگزاری بسیج استان ها، مدیران گروه‌های تلویزیونی بسیج و مسئولین روابط عمومی بسیج اقشار و معاونت‌ها برگزار شد، از معاونت رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور تقدیر شد.

فرشاد عالی معاون روابط‌عمومی سازمان بسیج مستضعفین ضمن معرفی معاونت رسانه و ارتباطات اجتماعی بعنوان رده برتر در حوزه "اطلاع‌رسانی" خدمات بسیج اساتید کشور، از جواد بخشی الموتی تقدیر کرد.

سردار شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم تاکید کرد که امروز نیاز جامعه و افکار عمومی تزریق اخبار امید آفرین بر پایه حقایق موجود در جامعه که بسیج با اقدامات متنوع خود می تواند محور و خط شکن این میدان باشد.

در متن تقدیرنامه معاون رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان آمده است:

برادر بسیجی جناب آقای جواد بخشی الموتی

امروز جامعه ما با توجه به سیل تهاجمات فرهنگی غرب و همچنین شبهه افکنی عناصر دیگر اندیش بیش از پیش به افراد معتمد به آرمان‌ها و انقلاب نیازمند می‌باشد. آنچه به واقع در شرایط فعلی به عنوان وظیفه‌ای برای ما قلمداد می‌شود همان جهاد خستگی‌ناپذیر در جبهه‌های جنگ نرم است که نیرویی بس مضاعف می‌طلبد.

توفیق خدمتگزاری در بسیج دهها میلیونی موهبتی است بزرگ که به شما اعطا گردیده است، لذا در راستای ارج نهادن به تلاش‌ها و زحمات خالصانه جنابعالی به منظور اطلاع رسانی شایسته از خدمات بسیج اساتید تقدیر و تشکر نموده این لوح سپاس به رسم یادبود تقدیم حضورتان می‌گردد.

 امید است با توجه به منویات امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در جهت ترویج جایگاه متعالی ولایت و امامت و همچنین فرهنگ و تفکر بسیجی همواره موفق و موید باشید.

 

فرشاد عالی

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین

انتهای پیام/


 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.