ایزدی: آمریکا نمی خواهد هیچ هژمونی در اوراسیا به‌وجود آید/ دشمن می‌داند اگر ایران تحت فشار نباشد قدرت منطقه می‌شود

asatid
در دوره دانش افزایی و توانمندسازی اساتید بسیجی در مشهد؛

ایزدی: آمریکا نمی خواهد هیچ هژمونی در اوراسیا به‌وجود آید/ دشمن می‌داند اگر ایران تحت فشار نباشد قدرت منطقه می‌شود

استاد دانشگاه تهران و کارشناس مسائل آمریکا گفت: راهبرد اصلی امنیتی آمریکا که آنست اجازه ندهد هیچ هژمونی در اوراسیا به وجود آید.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور،  دکتر فواد ایزدی کارشناس مسایل آمریکا در دوره دانش افزایی و توانمندسازی اساتید بسیجی در مشهد اظهار کرد: راهبرد اصلی امنیتی آمریکا آن است که اجازه ندهد هیچ هژمونی در اوراسیا بوجود آید.

وی متذکر شد: در حال گذار به یک نظم جدید جهانی هستیم که در این نظم جدید، آمریکا در یک‌روند، تبدیل به یک کشور معمولی خواهد شد.

این کارشناس مسائل آمریکا خاطر نشان کرد: دشمن می‌داند اگر ایران تحت فشار نباشد قدرت منطقه می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در زمینه تولید محتوا برای تبیین واقعیت‌ها مشکل داریم، عنوان کرد: مشکل عمیق‌تر، سبک آموزش در کشور چه در خانواده و چه خارج از محیط خانواده است.

ایزدی با تاکید بر اینکه مدیریت محیط‌های تولید محتوا و رسانه‌ای به سبک علمی یک ضرورت است، گفت: دشمنان دائماً در حال تجهیز خود به شیوه‌های جدید هستند، قطعاً جنگ‌های ترکیبی آینده، با شیوه‌های فعلی جواب‌گو نخواهد بود.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.