هر دانشگاه باید شبکه جهادگر تبیین ایجاد کند/ بسیج اساتید می تواند محور برنامه‌های علمی باشد

asatid
دکتر مردانی:

هر دانشگاه باید شبکه جهادگر تبیین ایجاد کند/ بسیج اساتید می تواند محور برنامه‌های علمی باشد

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، جهاد تبیین و امیدآفرینی را از دیگر اولویت‌های این سازمان عنوان کرد و افزود: هر دانشگاه باید برای خودش یک شبکه جهادگر تبیین ایجاد کند.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، دکتر محمدرضا مردانی در دوره دانش افزایی و توانمند سازی اساتید بسیجی که با محوریت جهاد تبیین در مشهد برگزار شد، کمک به اعتلای آموزش عالی، انسجام بخشی و تعالی سازمانی، کمک به ارتقای کارآمدی نظام حکمرانی کشور و جهادتبیین و امیدآفرینی را از جمله اولویت‌های مهم این سازمان مطرح کرد.

رئیس سازمان بسیج اساتید، انسجام بخشی و تعالی سازمانی را نخستین الویت این سازمان برشمرد و بر تلاش برای جذب و نقش آفرینی حداکثری اساتید دانشگاه‌ها در فراهم سازی بستر حضور اعضای هیات علمی در بسیج اساتید متناسب با تخصص و تجارب آنان تاکید کرد. 

 مردانی همچنین بر ضرورت حضور بسیج اساتید در محوریت برنامه‌های علمی تاکید کرد و افزود: بسیج اساتید می تواند محور برنامه‌های علمی باشد.

وی کمک به اعتلای آموزش عالی را دومین اولویت این سازمان در سال جاری برشمرد و بر تقویت کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره برای تولید متون دینی و تحول در علوم انسانی تاکید کرد. 

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، جهاد تبیین و امیدآفرینی را از دیگر اولویت های این سازمان عنوان کرد و افزود: هر دانشگاه باید برای خودش یک شبکه جهادگر تبیین ایجاد کند.

مردانی در ادامه متذکر شد: انتظار می رود بسیج اساتید در سراسر کشور رصد هوشمندانه و نقد حکیمانه نسبت به موضوعات مهم را مورد توجه قرار بدهند. 

وی بسیج اساتید را چشمان بینای مردم نسبت به موضوعات مهم و اصلی کشور خواند و بیان کرد: اساتید بسیجی باید نسبت به تمام موضوعات حساس شوند و عکس العمل نشان بدهند.


پایان پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.