رئیس کارگروه حکمرانی حقوقی و قضایی منصوب شد

asatid
با حکم رئیس سازمان بسیج اساتید کشور :

رئیس کارگروه حکمرانی حقوقی و قضایی منصوب شد

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در حکمی احمد مومنی راد عضو هیئت علمی دانشگاه تهران را به سمت رئیس کارگروه حکمرانی حقوقی و قضایی قرارگاه کمک به ارتقای نظام حکمرانی بسیج اساتید کشور منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در اولین جلسه کارگروه حکمرانی حقوقی و قضایی قرارگاه کمک به ارتقای نظام حکمرانی بسیج اساتید کشور که در سالن شهید شهریاری این سازمان برگزار شد، طی حکمی احمد مومنی‌راد، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران را به سمت ریاست کارگروه حکمرانی حقوقی و قضایی منصوب کرد.


در متن این حکم انتصاب آمده است: 

برادر بسیجی جناب آقای دکتر احمد مومنی‌راد

نظر به شایستگی، تجارب و سوابق ارزنده آن استاد بسیجی به موجب این حکم جنابعالی به سمت مسئول کمیته تخصصی و حقوقی و قضایی قرار گاه کمک به ارتقای کار آمدی نظام حکمرانی بسیج اساتید کشور به مدت دو سال منصوب می شوید.

انتظار می رود با بسیج ظریفت‌های علمی و نخبگانی، الزامات تحقق حداکثری عدالت فردی و اجتماعی، حقوق عمومی مردم، پیشگیری از وقوع جرم، و نحوه تسهیل دسترسی مردم به مراجع قضایی، متناسب بودن هزینه‌های دادرسی و میزان تحقق وظایف قانونی قوه قضائیه مورد بررسی قرار گرفته و پیشنهادهای علمی تهیه و ارائه گردد. همچنین بررسی راهکارها و کمک به تدوین و اصلاح قوانین قضایی، بازمهندسی فرایندها و ساختار نظام قضایی و قانون گذاری و تدوین بسته‌های سیاستی پیشنهادی مرتبط با امور حقوقی و قضایی مردم مورد اهتمام قرار گیرد.

امید است با استعانت از پروردگار قادر متعال در پیاده‌سازی آرمان‌های الهی انقلاب شکوهمند اسلامی و منظومه فکری امامین انقلاب در حوزه حکمرانی  حقوقی و قضایی و تحقق اهداف و اولویت‌های فوق الذکر موفق و پیروز باشید.

 

محمدرضا مردانی 

رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها

مراکز آموزش عالی و پژوهشی و قرارگاه حکمرانی کشور

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.