رئیس کارگروه حکمرانی کشاورزی و منابع طبیعی  منصوب شد

asatid
با حکم رئیس سازمان بسیج اساتید کشور :

 رئیس کارگروه حکمرانی کشاورزی و منابع طبیعی  منصوب شد

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در حکمی علی اسدی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران را به سمت رئیس کارگروه حکمرانی کشاورزی و منابع طبیعی قرارگاه کمک به ارتقای نظام حکمرانی کشور منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در اولین جلسه کارگروه حکمرانی کشاورزی و منابع طبیعی قرارگاه کمک به ارتقای نظام حکمرانی سازمان بسیج اساتید کشور که در سالن شهید شهریاری این سازمان برگزار شد، طی حکمی علی اسدی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران را به سمت ریاست کارگروه حکمرانی کشاورزی و منابع طبیعی منصوب کرد.


در متن این حکم انتصاب آمده است: 

برادر بسیجی جناب آقای دکتر اسدی  

نظر به شایستگی، تجارب و سوابق ارزنده آن استاد بسیجی به موجب این حکم جنابعالی به سمت رئیس کارگروه کشاورزی و منابع طبیعی قرارگاه کمک به ارتقای نظام حکمرانی کشور منصوب می‌شوید.

امید است در ترسیم نقشه راه کشاورزی و منابع طبیعی کشور با استعانت از خداوند قادر متعال ، نصب العین قراردادن  تقوای الهی  و تبعیت از رهبر فرزانه  انقلاب اسلامی مدظله العالی  موفق و موید باشید.

 توجه و تمرکز بر اهداف و آرمانهای  انقلاب اسلامی و منظومه فکری امامین انقلاب  در تحقق عدالت، کمک به اصلاح رویکردهای حوزه کشاورزی و منابع طبیعی دولت و ارائه پیشنهاد مولفه‌ها و شاخص‌ها، رصد و پایش نظام حکمرانی در حوزه کشاورزی، منابع طبیعی و معیشت از الزامات فعالیت‌های این کارگروه می‌باشد.

 انتظار می‌رود با همکاری و جهاد علمی  اعضاء کارگروه  و با بهره‌مندی از ظرفیت‌های گرانسنگ جامعه علمی  و دانشگاهی ضمن هماهنگی با قرارگاه مربوطه در کمک به ارتقای نظام حکمرانی کشور بر مبنای سند راهبردی اعتلای بسیج ، برای کمک به اصلاح نظام حکمرانی در راستای دولت‌سازی  اسلامی پیشگام باشید .

محمدرضا مردانی
رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.