نشست صمیمانه رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با اصحاب رسانه

asatid
در آستانه روز خبرنگار برگزار شد؛

نشست صمیمانه رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با اصحاب رسانه

محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در نشستی صمیمی که به مناسبت روز خبرنگار در این سازمان برگزار شد، از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست در مسیر جنگ تمام عیار رسانه‌ای و در خط مقدم این جنگ با روایت صحیح و تبیین واقعیت‌ها بر دروغ‌های دشمنان خط بطلان کشیده و افکار عمومی را نسبت به وقایع روشن سازند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور،  محمدرضا مردانی در نشستی صمیمانه با اصحاب رسانه  که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد با بیان اینکه جریان انقلاب اسلامی گفتمانی ایجاد کرد که بر مبنای آن افرادی حاضر شدند برای حفظ ارزش‌ها و عقاید خود تا پای جان پیش روند، اظهار کرد: همین امر باعث شده که ما چهار دهه با افتخار در برابر تهدیدات دشمنان و جنگ سخت و ترکیبی آنان ایستادگی‌ کنیم.

وی ادامه داد: رسالت خبرنگاری رسالت آگاهی‌بخشی و روایتگری است. قطعاً روایتگری مسیری در تداوم راه اسرای کربلا و جهاد تبیین است. باید منش و شهامت و سیره فردی مثل شهید صارمی بدل به الگویی برای خبرنگاران باشد.

مردانی

مردانی تاکید کرد: در مسیر جنگ تمام عیار رسانه‌ای خبرنگاران در خط مقدم هستند و می‌توانند با روایت صحیح و تبیین واقعیت‌ها و خط بطلان کشیدن بر دروغ‌های دشمنان، ذهنیت مردم کشور را نسبت به وقایع روشن سازند. دایره و گستره انتشار اخبار باید روز به روز افزایش یابد تا رسانه‌های بیگانه نتوانند اذهان نوجوانان و جوانان را تسخیر کنند.

رئیس سازمان بسیج اساتید افزود: باید در مسیر تغییر تصویرسازی غلطی که با فضاسازی غربی‌ها در حال ایجاد در ذهنیت جوانان است قدم‌های بلندی برداشت. باید تلاش کنیم نفوذ و برد رسانه‌های داخلی در خبررسانی از وقایع کشور بیش از پیش تقویت شود.

وی یادآور شد: چهره‌سازی از استادان بسیجی در راستای جهاد تبیین می‌تواند از اهداف پیشبرد امور باشد. چهره‌هایی هم هستند که نه تنها در تهران که در استان‌ها می‌توانند نقش خود را در جهاد تبیین ایفا کنند.

مردانی

رئیس سازمان بسیج اساتید تصریح کرد: امید آفرینی و جهاد تبیین بزرگترین اهداف بسیج اساتید است که امیدواریم با همکاری اصحاب رسانه به بهترین شکل انجام شود.

مردانی گفت: اندیشکده حکمرانی و آموزش عالی را ایجاد کردیم و در کنار آن قرارگاه حکمرانی نیز شکل گرفته که برای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور و حل مسائل عمل می‌کند. به دنبال تقویت خدمت‌رسانی نهاد دانشگاه به نظام حکمرانی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب هستیم و نقش‌آفرینی تخصصی بسیج اساتید در این بخش به شکل بهتری دیده خواهد شد.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.