پویش ملی نامه ایرانیان به رییس جمهور سیزدهم

asatid
فراخوان؛

پویش ملی نامه ایرانیان به رییس جمهور سیزدهم

سازمان بسیج اساتید کشور با همکاری خبرگزاری فارس در فراخوانی با عنوان «پویش ملی نامه ایرانیان به رییس جمهور سیزدهم» از عموم مردم برای شرکت در این پویش و ارسال نامه به رییس جمهور آینده دعوت کرد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، سازمان بسیج اساتید کشور با همکاری خبرگزاری فارس در فراخوانی با عنوان «پویش ملی نامه ایرانیان به رییس جمهور سیزدهم» از عموم مردم برای شرکت در این پویش و ارسال نامه به رییس جمهور آینده دعوت کرد.

«ارتقاء وضعیت معیشت عمومی، اقتصاد مقاومتی،  افزایش ارزش پول ملی، رونق کسب و کار و اشتغال، جهش تولید و رفع موانع پیش‌رو»؛ « عدالت گستری، قانون‌گرایی، فسادستیزی، مبارزه با ویژه خواری، رانت، نفوذ و غیره»؛ «تحکیم انسجام اجتماعی و همبستگی ملی برای مشارکت ایرانیان در مدیریت عمومی کشور»؛ « تحول و تعالی فرهنگی، دینداری، معنویت، اخلاق و سبک زندگی ایرانی اسلامی»؛« تاکید بر کرامت انسان، آزادی، اقتدار علمی، استقلال ملی و توسعه روابط خارجی» از جمله محورهای پیشنهادی این پویش عنوان شده است.

گفتنی است؛ آخرین مهلت شرکت در این پویش پایان خرداد ۱۴۰۰ گزارش شده و در آن به ۱۴۰۰ نفر از نامه‌های منتخب مردمی، دانشگاهیان، نخبگان، بانوان، جوانان و رای اولی‌ها به رییس جمهور منتخب، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

همچنین علاوه بر انتشار متناوب  نامه‌های برتر تا روز انتخابات در رسانه‌های ارتباط جمعی، مجموعه آن همزمان با آیین سوگند رییس جمهور منتخب تدوین و به ایشان تقدیم خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد ملی می‌توانند نامه‌های خود را به صورت متن یا چند رسانه‌ای از طریق این آدرس: https://basijasatid.ir/node/65904   ارسال نمایند.

 

 

پوستر

انتهای پیام /

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.