حزن ارتحال عالم ربانی، فقیه و حکیم مجاهد، در میان اهل علم و معرفت

asatid
در بیانیه بسیج اساتید لرستان به مناسبت ارتحال آیت الله مصباح مطرح شد:

حزن ارتحال عالم ربانی، فقیه و حکیم مجاهد، در میان اهل علم و معرفت

آیت الله مصباح یزدی؛ بزرگی که به تعبیر مقام عظمای ولایت، متفکری برجسته و زبان گویای حق بود.

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج،  در بیانیه سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های لرستان، در پی ارتحال حکیم مجاهد آیت‌الله مصباح یزدی امده است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال "عالم ربانی، فقیه و حکیم مجاهد" امت اسلام، حضرت آیت الله مصباح، غباری از حزن و اندوه را چهره ی اهل علم معرفت نشانده است.
بزرگی که به تعبیر مقام عظمای ولایت؛"متفکری برجسته، مدیری شایسته، دارای زبان گویائی در اظهار حق و پای با استقامتی در صراط مستقیم بودند. خدمات ایشان در تولید اندیشه‌ی دینی و نگارش کتب راه‌گشا، و در تربيت شاگردان ممتاز اثرگذار، و در حضور انقلابي در همه‌ی میدانهائی که احساس نیاز به حضور ایشان می شد، حقاً و انصافاً کم‌نظیر است. پارسائی و پرهیزگاری خصلت همیشگی ایشان از دوران جوانی تا آخر عمر بود و توفیق سلوک در طریق معرفت توحیدی، پاداش بزرگ الهی به این مجاهدت بلند مدت است."
از این رو ما، اساتید بسیجی دانشگاه‌های لرستان، ضمن عرض تسلیت به صاحبان این عزای بزرگ، برای این پیر وادی حکمت و معرفت، علّو درجات و رحمت و مغفرت الهی را  مسألت می نماییم.


روابط عمومی سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های لرستان
(۱۳ دیماه ۱۳۹۹)

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.