بازدید معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور از پارک علم و فناوری استان سیستان و بلوچستان

asatid

بازدید معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور از پارک علم و فناوری استان سیستان و بلوچستان

وحید آرایی، معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور در سفر به استان سیستان و بلوچستان از پارک علم و فناوری این استان بازدید کرد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج(ناب)، وحید آرایی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور از پارک علم و فناوری استان سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

در این بازدید که رئیس بسیج اساتید استان نیز حضور داشت، پس از معرفی این پارک و آشنایی با زیست بوم های فناوری و نوآوری و بخش های مختلف ایجاد شده در فازهای توسعه پارک علم و فناوری طی ۵ سال گذشته، به بحث و گفتگوی مستقیم با شرکت های دانش بنیان و فناور پارک پرداخته شد.

 همچنین نحوه مدل توسعه شرکت‌ها و شکل گیری ساختارهای مدرن با استفاده از سوله های غیرقابل استفاده و تبدیل آنها به نهادهای جهت رشد شرکت ها و آشنایی با خدمات و کارکرد شرکت ها مورد توجه قرار گرفت.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور پس از کارخانه نوآوری از مرکز نوآوری شهری، خانه خلاق و نوآوری دانش‌آموزی، مجتمع نوین و فناوران ۱ و ۲ بازدید کرد.

لازم به ذکر است؛ تعميق ارتباط بين دانشگاه‌ها، سازمان‌هاي تحقيقاتي، واحدهاي توليدي و مراكز تصميم‌گيري دولتي براي توسعه فناوري و علوم كاربردي، از جمله اهداف ايجاد و توسعه پارك‌هاي علم و فناوري است.
همچنین ديگر پارك‌هاي فناوري به عنوان ابزار جلب شركت‌هاي مبتني بر فناوري پيشرفته در سطح بين‌المللي شناخته مي‌شوند و علاوه برآن محملي براي جذب متخصصان و دانشمندان و توسعه فعاليت كارآفرينان محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.