اولین نشست شورای تبیین و تولید محتوای معاونت بررسی و گفتمان‌سازی

asatid
در سالن شهید شهریاری سازمان بسیج اساتید کشور برگزارشد:

اولین نشست شورای تبیین و تولید محتوای معاونت بررسی و گفتمان‌سازی

اولین نشست شورای تبیین و تولید محتوای معاونت بررسی و گفتمان‌سازی سازمان بسیج اساتید کشور در سال 1401 با حضور رئیس سازمان بسیج اساتید، قائم‌ مقام و جمعی از معاونین بررسی و گفتمان‌سازی اقشار بسیج برگزار شد. 

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، اولین جلسه نشست شورای تبیین و تولید محتوای معاونت بررسی و گفتمان سازی سازمان بسیج اساتید کشور روز یکشنبه با حضور رئیس سازمان بسیج اساتید، قائم‌ مقام و جمعی از معاونین بررسی و گفتمان سازی اقشار بسیج در سالن شهید شهریاری این سازمان برگزار شد. 

دراین نشست محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به ضرورت تداوم هفتگی این جلسات و راه اندازی آن بصورت شبکه‌ای در تمام استان‌ها، عنوان کرد: این انتظار به حق و درست از جامعه نخبگان وجود دارد که در مسائل گوناگون و به ویژه در شرایط تهاجم ترکیبی دشمن در راستای جهاد تبیین به عنوان فرماندهان جهاد تبیین در میدان حضور داشته باشند.

در ادامه محمدرضا ابن‌الدین حمیدی قائم مقام سازمان بسیج اساتید کشور به سه گانه؛ اولویت یابی، نوع موضع‌گیری و چگونگی ورود در موضوعات مطروح شده در شورا اشاره کرد و این جلسه را نشست شورای سیاست‌گذاری کنترل برنامه نامید.

در بخش دیگری از این جلسه حسین عبداللهی‌فر معاون بررسی و گفتمان سازی سازمان بسیج اساتید کشور، به وظایف شورا در هشت بند اشاره کرد.

 تحولات رصد دانشگاهی، طرح مسائلی که کشور در آن به موضع گیری نیاز دارد، تعیین نوع کنش بسیج اساتید، تعیین محورهای بیانیه ، احصاء مهمترین محورهای تبیینی متناسب با هر شرایط ،  تعیین موضوعات مهم برای تدوین ، تعیین نویسندگان  و پیشنهاد سرفصل‌های هرموضوع جهت تدوین از جمله وظایف شورا بود که معاون بررسی و گفتمان‌سازی به بیان آن پرداخت.

انتهای پیام/

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.