دیدار مردانی و هیئت همراه با خانواده شهدای خدمت

asatid
در آستانه روز بسیج اساتید صورت گرفت؛

دیدار مردانی و هیئت همراه با خانواده شهدای خدمت

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور ضمن دیدار با خانواده شهدای خدمت از ایشان برای حضور در گردهمایی روز ملی بسیج اساتید دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور و محمدرضا ابن‌الدین حمیدی جانشین بسیج اساتید، معصومه مقیمی سرپرست مرکز تحقیقات راهبردی بانوان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور و جمعی دیگر از اساتید با خانواده شهید موسوی دیدار و گفتگو کرد.

مردانی

مردانی در این دیدار ضمن ابزار همدردی با خانواده شهید و طلب صبر با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مدظله‌العالی که شهدا چشم و چراغ ملت هستند، از طرف سازمان بسیج اساتید کشور از خانواده شهید موسوی برای تحمل سختی‌ها در فقدان ایشان تقدیر کرد.

مردانی

وی با اشاره به آنکه هر ساله در سالگرد شهادت شهید چمران اساتید بسیجی در سراسر کشور همایشی برگزار می‌کنند، از خانواده‌ شهید موسوی و شهدای خدمت برای حضور در این مراسم دعوت کرد.

همچنین در ادامه اساتید در منزل خانواده شهید سرتیپ دوم کمک خلبان محسن دریانوش، شهید امیر سرتیپ دوم خلبان سید طاهر موسوی و شهید سرهنگ دوم مهندس پرواز بهروز قدیمی حضور یافته و ضمن نثار فاتحه و تفقد از خانواده شهدای خدمت برخی خصوصیات اخلاقی و خاطرات این شهیدان را از زبان خانواده‌ آنها شنیدند.

مردانی

دعوت از خانواده شهدا برای حضور در گردهمایی ۳۱ هزار استاد بسیجی به مناسبت روز ملی بسیج اساتید از دیگر اقدامات صورت گرفته در این دیدارها بود .

انتهای پیام/ 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.