حماسه آزادسازی خرمشهر برای همیشه تاریخ این سرزمین آموزنده و الهام بخش است

asatid

حماسه آزادسازی خرمشهر برای همیشه تاریخ این سرزمین آموزنده و الهام بخش است

نامگذاری سوم خرداد به نام "روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی" در تقویم برازنده خرمشهر مقاوم و خرمشهری‌های ایثارگر و جهاد است و فرصتی مناسب برای بازخوانی جهاد همه جانبه ملت ایران در رفع تهدیدات و توطئه‌های دشمنان و شکوه اراده ایرانی برای حل موانع فراروی کشور است.

روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور در پیامی فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: 

نامگذاری سوم خرداد به نام  "روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی" در تقویم برازنده خرمشهر مقاوم و خرمشهری‌های ایثارگر و جهاد است و فرصتی مناسب برای بازخوانی جهاد همه جانبه ملت ایران در رفع تهدیدات و توطئه‌های دشمنان و شکوه اراده ایرانی برای حل موانع فراروی کشور است.

آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ و در پایان عملیات پیروزمند بیت المقدس، نماد غیرت ملی و سرآغاز تغییر معادلات جنگ تحمیلی به نفع رزمندگان اسلام و ایران عزیز گردید. درس ها و عبرت‌های دفاع مقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر را برای همیشه تاریخ این سرزمین آموزنده و الهام بخش قلمداد شده است.

سهمگین‌ترین جنگ و تجاوز که با طراحی و حمایت همه جانبه اطلاعاتی، لجستیکی، مالی و رسانه ای استکبار جهانی به ویژه با چراغ سبز آمریکا علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران رقم خورد، در سایه مقاومت، ایستادگی و حماسه آفرینی‌های تاریخ ساز فرزندان میهن اسلامی، این تهدید بسیار بزرگ به فرصتی بزرگتر برای شکوفایی دانایی ها و توانایی‌های ایران و ایرانی" برای استحکام نظام اسلامی و عالمگیر شدن پیام های مترقی انقلاب اسلامی و طنین پژواک فراخوانی ملت‌ها برای رهایی از سلطه مستکبران زمانه تبدیل شد.

در سالروز آزادسازی خرمشهر به دست رزمندگان شجاع و مومن کشورمان، ضمن درود و ذکر صلوات به ارواح طاهر شهیدانی که این واقعه تاریخی را خلق کردند، این روز مبارک را به آحاد ملت شریف و انقلابی ایران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و  حماسه سازان این حادثه عظیم تاریخی؛ تبریک و تهنیت میگوییم .

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.