دعوت از اساتید فعال و کنشگر فضای مجازی سراسر کشور برای نقش‌آفرینی در مراکز ناب

asatid
معاون رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور اعلام کرد:

دعوت از اساتید فعال و کنشگر فضای مجازی سراسر کشور برای نقش‌آفرینی در مراکز ناب

جواد بخشی الموتی معاون رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور از همه اساتید و نخبگان بسیجی دغدغه‌مند برای حضور فعالانه و کنشگر در مراکز فضای مجازی ناب بسیج اساتید دعوت به همکاری کرد.


به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، جواد بخشی الموتی معاون رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور با تاکید بر اهمیت فضای مجازی در موقعیت کنونی و از منظر مقام معظم عنوان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد. 

بخشی

وی در ادامه با اشاره به راه‌اندازي مراکز ناب بسیج اساتید برای نقش‌آفرینی اساتید کنشگر و فعال فضای مجازی در دانشگاه‌های سراسر کشور و لزوم حضور به موقع و هوشمندانه نخبگان در این فضا از همه اساتید و نخبگان بسیجی علاقه‌مند برای حضور در مراکز ناب دعوت کرد.

 «نقش‌آفرینی اساتید و فرهیختگان دانشگاهی در فضای مجازی برای میدان‌داری و غلیه بر دشمن»، «تبیین فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب»، «استفاده از فضای مجازی برای جهاد تبیین»،«استفاده از ظرفیت اساتید بسیجی در فضای مجازی برای بیان کارآمدی نظام و امید آفرینی»،«الگوسازی و معرفی الگوهای برتر در عرصه‌های مختلف»، «گفتمان‌سازی»،«مطالبه گری و جریان سازی»، «احصای مسائل و ارائه راه حل‌های تخصصی مبتنی بر ظرفیت‌های موجود»، «شناسایی، تربیت و آموزش بسیجیان تاثیر گذار»، «شبکه‌سازی وهم افزایی محتواهای تولید شده»، «اطلاع رسانی برنامه‌ها و ماموریت‌های بسیج اساتید»، «بهره‌گیری از فضای مجازی برای توانمندسازی و ارتقای مهارت تخصصی» از جمله اهداف این مرکز بود که بخشی به آن پرداخت.

وی افزود: برای فعالیت مراکز ناب دستور کار مشخصی تعریف شده است و این مراکز قرار است در کارزارهای رسانه‌ای با تشکیل تیم‌های تخصصی رصد و پيامدسنجی، توليد و تامين محتوا، شبكه سازي و انتشار، آموزش و چندرسانه‌ای متشکل از اساتید انقلابی دغدغه‌مند حضور فعالانه داشته باشند.

این استاد دانشگاه همچنین گفت: معاونت رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان از اساتید بسیجی فعال دعوت می‌کند در صورت تمایل به نقش آفرینی در شبکه نخبگانی بسیج اساتید در فضای مجازی، تا پایان بهمن ماه  ۱۴۰۲ از طریق آدرس زیر اعلام آمادگی نمایند.

https://basijasatid.ir/form/fajazi

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.