یکی از محورهای جهاد تبیین تلاش برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات است

asatid
جانشین سازمان بسیج اساتید کشور:

یکی از محورهای جهاد تبیین تلاش برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات است

محمدرضا ابن‌الدین حمیدی جانشین سازمان بسیج اساتید کشور: جمهوری اسلامی از ابتدا در جنگ تمام عیار قرار داشته چون انقلاب اسلامی زیربنای‌ترین نگرش غرب را نشانه گرفته و نظام حکمرانی ما متفاوت است و جنس انقلاب اسلامی ظلم ستیزی، استکبار ستیزی و عدالت خواهی است و در برابر ناعدالتی ها ایستاده‌ است.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، دکتر محمدرضا ابن الدین، یکشنبه (10دی‌ماه) در نشستی با بسیجیان دانشگاه‌های شهرستان سبزوار افزود:مشارکت در انتخابات، مشروعیت نظام جمهوری اسلامی را در جهان ارتقا و فرصت‌های جدیدی برای نظام ایجاد می کند.

ابن الدین حمیدی

وی تصریح کرد: استادان دانشگاه و همه افرادی که تریبونی در اختیار دارند در مساجد، مدارس، محیط های دانشگاهی و دیگر فضاهای جامعه برای ترغیب بیشتر مردم  در عرصه انتخابات تلاش کنند.

این عضو هیات علمی دانشگاه جامع امام حسین (ع)  افزود: تلاش برای مشارکت مردم نوعی جهاد اکبر محسوب می شود، لذا باید همه در میدان باشیم و در ثواب این شکل گیری مشارکت گسترده سهیم شویم .

ابن الدین حمیدی

دکتر ابن‌الدین با اشاره به اقدامات شاخص مجلس و دولت در عرصه‌های مختلف گفت: کاهش نرخ تورم، رشد اقتصادی، شکل گیری تجارت خارجی، توسعه  و بهبود روابط خارجی با دنیا تمامی این  شاخص‌ها  بیانگر حرکت رو به رشد است.

ابن الدین حمیدی

جانشین بسیج اساتید کشور گفت: شاخص‌ها بیانگر رشد و حرکت توسعه‌ای کشور است. لذا این تحول بستری برای افزایش سرمایه اجتماعی و امیدواری مردم است که با حضور پای صندوق‌های رای  انتخاباتی با مشارکت بالا محقق شود.

 وی افزود: جمهوری اسلامی از ابتدا در جنگ تمام عیار قرار داشته چون انقلاب اسلامی زیربنای‌ترین نگرش غرب را نشانه گرفته و نظام حکمرانی ما متفاوت است و جنس انقلاب اسلامی ظلم ستیزی، استکبار ستیزی و عدالت خواهی ست و  در برابر ناعدالتی ها ایستاده‌ است.

و در پایان ادامه داد: امروز  آمریکا از درون پوسیده است سرمایه اجتماعی آنها رو به افول و اعتماد عمومی مردم به حکمرانان آنها به پایین‌ترین حد رسیده  و کسری بودجه وحشتناک و تولید ناخالص داخلی  آنها کاهش یافته است.

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان خراسان رضوی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.