حضور رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در آئین غبارروبی مزار شهدای قزوین

asatid
در هفته گرامی داشت بسیج

حضور رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در آئین غبارروبی مزار شهدای قزوین

دکتر محمدرضا مردا‌نی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در سفر به استان قزوین و بازدید از کانون‌های دانشگاههای استان در آئین گل افشانی و غبارروبی مزار شهدای قزوین که به مناسبت هفته بسیج با حضور بسیجیان استان قزوین برگزار شد، شرکت کرد.


به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، دکتر محمدرضا مردا‌نی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در سفر به استان قزوین و بازدید از کانون‌های دانشگاه‌های این استان در آئین گل افشانی و غبارروبی مزار شهدای قزوین در جوار امام زاده حسین ابن علی ابن موسی الرضای شهر قزوین که به مناسبت هفته بسیج با حضور بسیجیان استان برگزار شد، شرکت کرد.

مردانیمردانی

گفتنی است رئیس سازمان بسیج اساتید کشور و هیئت همراه همچنین در سفر استانی خود به قزوین و در هفته گرامی داشت بسیج با سردار رفیعی دیدار و گفتگو کردند.

مردانی

مردانی در این دیدار بر نهادینه سازی فرهنگ بسیج در جامعه تاکید کرده و گفت: هر راهی که به خدمت رسانی بهتر به مردم ختم می شود را با جدیت دنبال می‌کنیم.

در این نشست صمیمی  سردار رفیعی بیان داشت: هنر امام راحل این بود که در سخت‌ترین شرایط کشور از بسیج رونمایی کرد و نشان داد با مردم می توان هر مانعی را از پیش رو برداشت.

رفیعی آتانی ورود مردم به بسیج در دفاع مقدس را عامل گره گشایی از جنگ ذکر کرد و گفت: در کنار همه ماموریت ها و نبردهایی که صورت می گیرد، خدمت جهادی بیش از هر امر دیگری ارزشمند است که توسط جهادگران عزیز اجرا می شود.

مردانی

حضور در نشست معاونین فرهنگی منطقه ۴ کشور که در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد از دیگر برنامه‌های مردانی در بازدید از قزوین بود.

مردانی

دکتر مردانی در این نشست نقش معاونت فرهنگی در ارتقای سطح دانشگاه‌ها را مورد تاکید قرار داد و اولویت های فعالیت سازمان بسیج اساتید کشور را تشریح کرد.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.