بیش از ۵۰ هزار استاد بسیجی در کشور آماده خدمت در زمینه‌های گوناگون هستند

asatid
در دیدار معاونین بسیج اساتید کشور با جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویر احمد مطرح شد:

بیش از ۵۰ هزار استاد بسیجی در کشور آماده خدمت در زمینه‌های گوناگون هستند

معاونین بسیج اساتید کشور در سفر استانی به کهگیلویه و بویر احمد با سردار مثنوی؛ جانشین سپاه فتح استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، حسین عبداللهی معاون تبیین و گفتمان‌سازی سازمان بسیج اساتید کشور در دیدار با سردار مصطفی مثنوی؛ جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بسیج اساتید در زمینه‌های مختلف جهاد تبیین، مقابله با جنگ نرم، تربیت نسل آینده و حل مشکلات جامعه دارای ظرفیت است، گفت: این نهاد آمادگی دارد تا با سایر نهادها و سازمان‌ها همکاری کند و در راستای حل مسائل جامعه قدم بردارد.

وی بر ظرفیت‌های بالای بسیج اساتید تأکید کرده و خواستار استفاده بیشتر از این ظرفیت‌ها در عرصه‌های مختلف شد.

بیش از ۵۰ هزار استاد بسیجی در کشور آماده خدمت در زمینه‌های گوناگون هستند

عبدالهی گفت: بسیج اساتید ظرفیت‌های زیادی دارد که از همه آن استفاده نشده است.

وی یکی از ظرفیت‌های اساتید بسیجی کشور را مشارکت در جهاد تبیین دانست و گفت: با استفاده از این ظرفیت در سال جاری ۴۰۰۰ جلسه در سطح دانشگاه‌ها و مدارس کشور انجام شد.

۵۰ هزار استاد بسیجی در کشور آماده خدمت در زمینه‌های گوناگون هستند

جواد بخشی الموتی، معاون رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور نیز در این نشست گفت: در مسیر سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری باید از ظرفیت اساتید و جامعه بسیج اساتید استفاده شود.

وی اظهار داشت: جامعه استادی کشور نیاز به توجه دارند و باید نظر آنان در زمینه‌های مختلف پرسیده شود تا بتوانند در فرایند توسعه کشور کمک کنند.

بخشی افزود: اساتید بسیجی در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی ظرفیت‌های بالایی دارند که باید از این ظرفیت‌ها در مسیر توسعه کشور استفاده شود.

وی همچنین خواستار برگزاری نشست‌های مشترک بین بسیج اساتید کشور و استان با سایر اقشار بسیج شد تا زمینه هماهنگی و هم‌افزایی بین این اقشار فراهم شود.

۵۰ هزار استاد بسیجی در کشور آماده خدمت در زمینه‌های گوناگون هستند

جانشین سپاه فتح استان نیز گفت: بسیج اساتید قشر مرجع است و دانش آموزان قشر هدف و قشر دانش‌آموخته دانشجویی مرتبط به این دو قشر است.

سردار مصطفی مثنوی افزود: جمهوری اسلامی دوران اصلاحات و اعتدال را طی کرده است و تجربه های گرانقدری در این سال ها کسب شده است.

وی با اشاره به اینکه یک از دغدغه کلی بزرگان نظام جمهوری اسلامی هماهنگی بین اقشار مختلف بسیج است گفت: بسیج اساتید می‌تواند با برگزاری نشست‌های مشترک با سایر اقشار بسیج، زمینه هماهنگی و هم‌افزایی بین این اقشار را فراهم کند.

جانشین سپاه فتح استان با بیان اینکه انتظار تشخیص مسئله، حل مسئله و بازخورد آن از سایر اقشار وجود ندارد، گفت: از اساتید این انتظار وجود دارد که نظام حل‌المسائل کشور را بشناسند.

سردار مثنوی با اشاره به اینکه بسیج اساتید باید به سراغ سایر اقشار از جمله دانش‌آموزی و دانشجویی برود، گفت: اگر این اقشار با هم هماهنگ شوند در جامعه اتفاقات خوبی می‌افتد.

وی اظهار داشت: بسیج اساتید می‌تواند با مشارکت در حل مشکلات جامعه، به بهبود وضعیت زندگی مردم کمک کند و و می تواند در تقویت وحدت و همدلی جامعه نقش ایفا کند.

در این نشست، مقامات بسیج اساتید کشور و استانی بر ظرفیت‌های بالای این قشر تأکید کردند و خواستار استفاده بیشتر از این ظرفیت‌ها در عرصه‌های مختلف شدند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.