بازدید اساتید بسیجی دانشگاه‌های تهران از شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) اراک

asatid
در قالب «اردوی راهیان علم و فناوری و پیشرفت ایران» صورت گرفت؛

بازدید اساتید بسیجی دانشگاه‌های تهران از شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) اراک

اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ در قالب «اردوی راهیان علم و فناوری و پیشرفت ایران» و با هدف آشنایی با دستاوردهای علمی– صنعتی، از شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند اراک بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه‌های تهران در دهه کرامت از شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند اراک بازدید کردند.

سنگیان جانشین بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ در بازدید ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص اهداف این بازدیدها که در قالب " اردوی راهیان علم و فنّآوری و پیشرفت ایران اسلامی " برگزار می‌شود، گفت: آشنایی استادان با دستاوردهای علمی– صنعتی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد زمینه مناسب جهت تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت از مهمترین اهداف این برنامه‌هاست.

 در این  بازدید گزارشی از فعالیت‌های شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند اراک و دستاوردهای آن در داخل کشور و سایر مناطق جهان توسط مسئولین پالایشگاه ارائه شد و استادان  ضمن تاکید بر هم افزایی و تعامل بیشتر میان صنعت و دانشگاه سؤالات و نظرات خود را بیان کردند.

شایان ذکر است، پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند (پالایشگاه اراک) یکی از شرکت‌های فرعی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که به عنوان بزرگترین پالایشگاه تک واحدی ایران در سال ۱۳۷۲ با ظرفیت ۱۵۰ هزار بشکه در روز راه اندازی شده است.

همچنین این مرکز نخستین پالایشگاهی است که کار مطالعه و عملیات اجرای آن بعد از انقلاب اسلامی و در نخستین سال بعد از جنگ تحمیلی آغاز شده است.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.