دفاع جانانه در مقابل دشمن، سند کارآمدی نظام است/اساتید پای کار باشند می‌توانند تحول ایجاد کنند

asatid
دکتر مردانی در نشست با اساتید بسیجی استان فارس:

دفاع جانانه در مقابل دشمن، سند کارآمدی نظام است/اساتید پای کار باشند می‌توانند تحول ایجاد کنند

رئیس بسیج اساتید کشور ساختار نظام و نهادهای برآمده از انقلاب که توانسته دفاع جانانه در مقابل دشمن داشته باشد را به عنوان مصداق روشن کارامدی و ناکارآمدی نظام دانست و گفت: این مهمترین سند کارامدی نظام است.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، دکتر محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در نشست با اساتید بسیجی استان فارس با اشاره به نام و یاد شهدا و نقش شهدا در بقاء انقلاب، اظهار داشت: نقش اساتید شهید در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی قابل توجه است و امید است که این باور در دانشگاه ها امتداد یابد.

در ادامه این نشست که در قالب گفتگو محور ادامه یافت اساتید نسبت به مطالبات، انتظارات و مشکلات اساتید، مسائل دانشگاه ها و بسیاری از مسائل دیگر، دیدگاههای خود را مطرح کردند. 

دکتر مردانی در بخشی از سخنان خود در این نشست اظهار داشت: ماموریت  بسیج اقتضایی و نه ساختارمند است و اگر اساتید پای کار باشند می‌توانند تحول ایجاد کنند.

مردانی در فارس

وی افزود: اگر محور برخورد بسیج  نقد منصفانه، رصد هوشمندانه و حمایت حکیمانه همراه با ارائه بسته های سیاستی باشد، می‌تواند کشور را به جایگاه واقعی خود سوق دهد.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، عمل به منویات مقام معظم رهبری و تبیین حرام شرعی و حرام سیاسی را همراه با تبیین فعالیت های دشمن برای دانشجویان و  مطالبه گری از مدیران و کمک به آنان را یکی از راه های فعالانه و مفید در مقابله با شرایط جنگ شناختی در کشور دانست. 

مردانی افزود: هدف نهایی جنگ شناختی دشمن با سردمداری عبری-غربی-عربی بیشتر بر علیه اساس و آرمان نظام که همان اسلام انقلابی و ولایت مطلقه فقیه است، می باشد؛ چرا که تا امروز نظام توانسته است در برابر جنگ های فیزیکی و تحریم های اقتصادی تا ناتو و شبیه خون فرهنگی و در راس آنها جنگ ترکیبی و تمام  توطئه های دشمن را خنثی کند. 

وی ساختار نظام و نهادهای برآمده از انقلاب که توانسته دفاع جانانه در مقابل دشمن داشته باشد را به عنوان مصداق روشن کارامدی و ناکارآمدی نظام دانست و گفت: این مهمترین سند کارامدی نظام است. 

رئیس بسیج اساتید کشور در تبیین راهکارهای دشمن جهت مبارزه با انقلاب اسلامی، گفت: از اولین راهکارهای دشمن برای رسیدن به اهداف، مایوس کردن مردم است تا نظم سیاسی و اجتماعی بر هم بخورد که انقلابی‌گری مهمترین راه پاسخ به این حربه دشمن است.

وی بی ارزش شدن ارزش‌های دینی و خالی شدن ذهن جوانان از ارزش‌های دینی را از دیگر حربه دشمن برشمرد و افزود: دشمن در این زمینه قصد دارد که جهان بینی جوانان جامعه را تحت تاتیر قرار ‌دهد؛ درحالی که حرکت شهید غیرت وطن چون شهید الداغی مهر بطلانی بر این حربه دشمن است.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، سیاه نمایی از خشونت نظام را دیگر حربه دشمن قلمداد کرد و افزود: برخلاف آنچه در میدان مشاهده می‌شد، نظام با دست خالی به مقابله با افرادی می رفت که چشم مردم را در خیابان بیرون می آوردند.

مردانی زیر سوال بردن کرامت زن و پندار غلط محدودیت زنان در انقلاب اسلامی ازسوی دشمن را صرفا در جهت تامین هدف های آنان و ایجاد شبهه در ذهن جامعه عنوان کرد و افزود: القاء تحریف و ضریب دادن و وارونه نمودن کمبودها و ارائه  تحلیل های غلط و انحرافی به جامعه نیز از دیگر مواردی بود که مهمترین راه مقابله با آن، آگاهی بخشیدن و جهاد تبیین و در راس آن قرارگاه حکمرانی و همچنین بیان نسبت موفقیت های ایران در منطقه و افول آمریکا است که می‌تواند به کارامدی نظام کمک کند.

وی با اشاره به پروژهای دانشگاهی، پروژه های کاربری و مسئله محور را به عنوان حلال مشکلات جامعه دانست و حمایت بسیج اساتید از صاحبان ایده را در این زمینه اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان فارس

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.