زنجیره ایده تا ثروت را در بسیج کامل کرده‌ایم/ نیازمند خدمات بسیج اساتید هستیم

asatid
دکتر رحیمی معاون علمی سازمان بسیج مستضعفین:

زنجیره ایده تا ثروت را در بسیج کامل کرده‌ایم/ نیازمند خدمات بسیج اساتید هستیم

معاون علمی سازمان بسیج مستضعفین : زنجیره ایده تا ثروت را در بسیج کامل کرده‌ایم و به دنبال اکتشاف قلمروهای تازه در عرصه‌های علمی هستیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، در نشست مسئولان استانی بسیج اساتید کشور سردار رحیمی معاون علمی سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد که بسیج اساتید باید میدان‌دار راهبری و هدایت کلیه فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فناوری  باشد. معاونت علمی آمادگی کامل برای پشتیبانی از فعالیت‌های علمی بسیج اساتید را دارد.

وی افزود: با توجه به مقتضیات نظام و ظرفیت‌های لشگری و کشوری نیازمند خدمات بسیج اساتید هستیم.

رحیمی همچنین بر ضرورت ساماندهی فعالیت‌های علمی شامل نقشه جامع علمی کشور و نقشه علمی جامع دفاعی_ امنیتی که تمام فعالیت ‌هایش در دو بعد ملی و دفاعی است تاکید کرده و آن را بر عهده بسیج اساتید دانست.

وی با اشاره به آنکه تک تک کلمات بیانیه گام دوم را به عنوان طرح‌های کلان باید به کار برد، گفت: بیانیه گام دوم رهبری مطالعه شده و برایش فکر شده و بر این اساس نقشه راه بسیج نوشته و پیاده سازی شده است.

معاون علمی بسیج مستضعفین گفت: زنجیره ایده تا ثروت را در بسیج کامل کرده‌ایم و به دنبال اکتشاف قلمروهای تازه در عرصه‌های علمی هستیم.

وی همچنین بر ضرورت تولید دانش از مبانی انقلاب اسلامی و تولید فناوری برای رفع مسائل کشور تاکید کرده و گفت: این فعالیت‌های علمي باید مناطق تاریک فناوری را در جهان روشن کند.

رحیمی پیشنهاد داد که طرح مرجعیت علمی با مرجعیت بسیج اساتید مطرح شود و از تمرکز بر خلق شرکت‌های دانش‌بنیان مردمی در قرارگاه جهاد علمی و تقویت زیرساخت‌‌ها با مراکز رشد الگویی گفت.

 وی سپس به رویداد ملی جریان با ۳۲ رویداد استانی و ۵۰۰ رویداد در شهرستان‌ها در نظام مسائل اولویت دار کشور اشاره کرد.

معاون علمی بسیج مستضعفین در پایان  از بسیج اساتید خواست راهبر این جریان باشد و هسته‌های نخبگانی را راه‌اندازی نماید.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.