نشست هفتگی سازمان بسیج اساتید استان فارس برگزار شد

asatid
در سازمان بسیج اساتید استان فارس برگزار گردید:

نشست هفتگی سازمان بسیج اساتید استان فارس برگزار شد

در این نشست حماسه باشکوه راهپیمایی 22 بهمن و تبیین شرایط اقتصادی مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، در این نشست که در دفتر سازمان بسیج اساتید استان فارس با حضور رئیس و اعضاء شورای معاونین بسیج اساتید  صورت گرفت، فارسی نژاد رئیس سازمان بسیج اساتید فارس با اشاره به طرح بیان به عنوان ضرورت جهاد تبیین در شرایط کنونی، بر اهتمام شورای معاونین، بالاخص کارگروه مربوط جهت تسریع در برگزاری این دوره تاکید نمود.

در بخشی دیگر از این نشست به حضور بیش از بیست و یک میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن 1401 اشاره شد و ضمن تعظیم به آفرینندگان این حماسه، بر تحلیل این رویداد، همراه با تبیین شرایط اقتصادی در جنگ اقتصادی مخصوصا برای اساتید تاکید گردید. 

در ادامه به مسئله‌ حجاب و نقش مطالبه گری بسیج اساتید در این زمینه اشاره و بر رویکرد اساتید نسبت به این موضوع و بر ارشاد قانون محور دانشجوی هنجارشکن توسط اساتید و همچنین بر ابلاغ نامه تحت همین موضوع به دانشگاه ها، مراکز و موسسات اموزش عالی پرداخته شد.

در ادامه این نشست طالبی، جانشین بسیج اساتید استان فارس نیز  در خصوص برنامه‌های آتی سازمان به ویژه همایش شورای معاونین بسیج اساتید کشور، نشست سالانه مجمع بسیج استان و برگزاری اردوی راهیان نور ترکیبی مطالبی را بیان کرد.


پایان خبر/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.