ملت ایران با هوشیاری کم نظیر خویش دشمنان انقلاب را ناکام می‌گذارند /تمام قد پای تحقق آرمان‌ها ایستاده ایم

asatid
دعوت بسیج اساتید کشور برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن؛

ملت ایران با هوشیاری کم نظیر خویش دشمنان انقلاب را ناکام می‌گذارند /تمام قد پای تحقق آرمان‌ها ایستاده ایم

سازمان بسیج اساتید کشور در پیامی از عموم ملت شریف ایران به ویژه دانشگاهیان و جامعه نخبگانی برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتيد کشور در متن این پيام آمده است: 

یوم الله ۲۲ بهمن یادبود حیات دوبارۀ ملت ایران و کشور عزیز ماست فرصتی تاریخى برای رهایی ملت ایران از حصار بسیار خطرناک استبدادِ یک حکومت وابسته و فاسد و ضد مردم و ضد فرهنگ و دین.

انقلاب اسلامی همواره یادآور ایمان، اعتقاد راسخ، عظمت، اقتدار و حماسه ملتی بوده است که در استواری، مجاهدت، مبارزه علیه جهل، استبداد، خودکامگی و وابستگی با پیروی از رهنمودهای پیامبرگونه از رهبر بزرگ و عارف عظیم‌الشان حضرت امام خمینی (ره) بذر امید و بیداری را در دل آزادی خواهان و عدالت طلبان خسته از ظلم و ستم در سراسر جهان بارور نمودند.

ملت مسلمان ایران امسال یوم الله ۲۲ بهمن را در حالی برگزار می‌کند که در ماه‌های گذشته شاهد اغتشاشاتی بود که با پشتیبانی همه جانبه و مداوم دشمنان ملت ایران در قالب جنگ‌های شناختی و ترکیبی همراه بوده است.

بهترین راه مواجهه با این جنگ ترکیبی دشمن «جهاد تبیین» است که نشاط اجتماعی و امیدآفرینی را در پی خواهد داشت.

سازمان بسیج اساتيد کشور ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن اعلام می‌دارد تمام قد پای تحقق آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و ادای دین به شهدا در تبیین‌ دستاوردهای گرانقدر انقلاب اسلامی ایستاده است و در این مسیر از عموم ملت شریف و با بصیرت ایران اسلامی بویژه جامعه نخبگان و استادان دانشگاه‌های کشور دعوت می‌کند به ندای ولی امر مسلمین جهان لبیک گفته و بار دیگر ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، با هوشیاری کم نظیر خویش دشمنان انقلاب و مردم را ناکام گذاشته و پیروزی در جنگ شناختی را برای ایران اسلامی رقم بزنند.

انتهای پیام/
 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.