جوان گرایی در انتصاب مدیران از اولویت‌های دانشگاه‌هاست

asatid
در نشست اعضای نظارتی سازمان با مسئولین شورای مرکزی بسیج مطرح شد:

جوان گرایی در انتصاب مدیران از اولویت‌های دانشگاه‌هاست

نشست تیم نظارت و بازرسی سازمان بسیج اساتید کشور با مسئولین شورای مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، نشست تیم نظارت سازمان بسیج اساتید کشور از کانون‌های دانشگاه‌های استان آذربایجان غربی برگزار شد.

در این نشست محمدی معاون سرمایه انسانی و بازرسی، نائینی معاون بررسی و گفتمان سازی و مزینانی معاون طرح و برنامه سازمان، بصورت تخصصی با مسئولین کانون و شورای مرکزی و معاونت‌های مربوطه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

گفتنی است در این نشست همچنین، معاونین شورای مرکزی بسیج اساتید استان آذربایجان غربی تحلیل کلی از وضعیت دانشگاه‌های استان ارائه کرده و به موانع و مشکلات موجود در دانشگاه ها اشاره کردند.

در ادامه تیم نظارتی سازمان با حضور در دانشگاه ارومیه با رئیس، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاون فرهنگی دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.

علیجان‌پور رییس دانشگاه ارومیه در این دیدار از نقش بسیج اساتید در ایجاد انسجام در نیروهای انقلابی و مذهبی به ویژه در زمان دولت قبل تقدیر نموده و بی‌حاشیه بودن آنان را ناشی از عملکرد صحیح و کاملا در راستای قوانین اظهار نمود.

وی بر این نکته نیز اشاره داشت که در دوره مدیریت فعلی، جوانگرایی در انتخاب مدیران لحاظ شده و بر همین اساس نیز در اغتشاشات اخیر در صحنه و میدان بودن مسئولین ذیربط موجبات این موضوع شد که کمترین اعتراضات صورت گیرد و حتی در این بین برای دانشجویانی در این اعتراضات شرکت داشتند با تماس با خانواده ایشان شرایطی فراهم گردید که این اعتراضات دامنه‌اش محدود و بسرعت رفع گردد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام والمسلمین کیومرزی رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه از هماهنگی کلیه مسئولین و همدلی آنها سخن گفت.

همچنین در این جلسه جوادی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه مطالبی را ایراد کرد.

حیدری مسئول بسیج اساتید استان نیز در ادامه این نشست‌ها به سنگین‌تر شدن مسئولیت حفظ خون شهدای دفاع از امنیت بر دوش بسیجیان تاکید کرد.

در ادامه محمدی معاون بازرسی و منابع انسانی سازمان بسیج اساتید کشور از زحمات 7 ساله دکتر جوادی به عنوان رئیس سابق بسیج اساتید این استان تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است، در ادامه این بازدیدها هیئت بازرسی و اشراف بسیج اساتید کشور ضمن حضور در کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان مشکلات و مسائل این دانشگاه را مورد بررسی قرار دادند و دکتر حاجیلو گزارشی از وضعیت این دانشگاه، برنامه ها و ماموریت‌های بسیج ارائه دادند و از هیئت بازرسی و نظارت سازمان بسیج اساتید کشور خواست برای رفع مشکلات دانشگاه‌ها پیگیری‌هایی لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.