تنها بسیج می‌تواند در مقابل استکبار جهانی، در دانشگاه‌ها اهداف انقلاب را محقق کند

asatid
رئیس سازمان بسیج اساتید:

تنها بسیج می‌تواند در مقابل استکبار جهانی، در دانشگاه‌ها اهداف انقلاب را محقق کند

محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: در این برهه از زمان، تنها بسیج است که در مقابل استکبار جهانی در دانشگاه‌ها می‌تواند اهداف انقلاب را محقق کند.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج  (ناب)، محمدرضا مردانی در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج اساتید خوزستان که در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، اظهار کرد: بسیجی کسی است که همه وجودش را وقف اسلام کرده است و شما وقف اسلام و انقلاب هستید و اجر اخروی و دنیوی دارید و باید این راه را ادامه دهیم تا آن را از دست ندهیم. در این برهه از زمان، تنها بسیج است که در مقابل استکبار جهانی در دانشگاه‌ها می تواند اهداف انقلاب را محقق کند.

رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: خوزستان برای هر کسی که توفیق داشت و جنگ را از نزدیک دید همیشه بوی شهدا را دارد. بستان و فکه، طلاییه، شلمچه، دارخوین، اروندکنار و جای جای این خاک مطهر فرش شهدا بود. خوزستان سرتاسر معراج شهدا است. قدر خوزستان را شهید سلیمانی می‌دانست که می‌گفت خوزستان دژ محکم ایران است.

وی افزود: ما مدیون فداکاری همه شهدا هستیم. وجوه مشترکی بین شهید سلیمانی و شهید علم الهدی بود؛ شهید علم الهدی در زمان نوجوانی مربی قرآن بود و بعدها هم در جوانی، در شکل‌گیری انقلاب نقش داشت. شهید سلیمانی نیز در لشکر ۴۱ ثارالله از سال ۶۰، همیشه دغدغه فعالیت ‌ای فرهنگی داشتند. لذا جهاد تبیین در هر جبهه‌ای به ویژه فرهنگی بسیار مهم بود و بعد از آن نیز آزادی فکر و اندیشه مسلمانان را مهمتر از آزادی خاک و سرزمین می‌دانست.

مردانی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین عنوان کرد: وظیفه ما در دانشگاه بسیار سنگین و خطیر است. دانشگاه محل تربیت دانشمندان، مدیران و متخصصان آینده است و استاد دانشگاه ستون و رکن اثرگذار و اساسی علم است و مقام معظم رهبری از شما به عنوان فرماندهان جنگ نرم یاد کرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: امروز ما باید گفت‌وگوی استاد با دانشجو و استاد با استاد، کرسی‌ها و گفت‌وگوها و جلسات نقد و گفت و گو را داشته باشیم. از اساتید دانشگاه، انتظار می‌رود نه تنها برای دانشجویان بلکه در اقشار دیگر نیز تاثیرگذار باشند زیرا ما امروز با جنگ ترکیبی و شناختی  روبه‌رو هستیم.

 حیدری رئیس جدید سازمان بسیج اساتید خوزستان نیز در این مراسم گفت: بزرگ‌ترین جنگی که داریم جنگ ادب و هنر است. ما به کسانی نیاز داریم که تولید محتوا می‌کنند و بحق قلم می‌زنند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.