استفاده از ظرفیت علمی اساتید بسیجی برای حل مشكلات كشور

asatid
قائم مقام سازمان بسیج اساتید كشور تاکید کرد:

استفاده از ظرفیت علمی اساتید بسیجی برای حل مشكلات كشور

ابن‌الدین حمیدی اظهار كرد: در هفته بسیج، ظرفیت‌های علمی اساتید بسیجی در قالب حل مسائل و مشكلات سراسر كشور در تمامی زیست بوم‌ها به میدان می‌آید و نمایشگاه‌هایی در این راستا در دانشگاه‌های بزرگ كشور برگزار خواهد شد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، برنامه «صبح و گفتگو» رادیو گفت‌وگو در خصوص هفته بسیج با محمدرضا ابن الدین حمیدی قائم مقام سازمان بسیج اساتید كشور به صورت تلفنی گفتگو كرد.

محمدرضا ابن الدین حمیدی با بیان اینكه سازمان بسیج اساتید یك ثمن بزرگ مردمی از نهضت استادان انقلابی و مومن سراسر كشور است، گفت: این سازمان برای حضور خود در صحنه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی تلاش دارد به حكمرانی دینی در كشور كمك كند تا این حكمرانی به نحو احسن اجرا شود.

وی از رویكرد مسئله محوری سازمان بسیج اساتید برای حل مسائل و مشكلات كشور گفت و بیان كرد: این سازمان در هفته بسیج تلاش می‌كند تمامی ظرفیت‌ها و توان خود را در قالب همایش‌ها، نشست‌ها و نمایشگاه‌های علمی به صحنه بیاورد.

قائم مقام سازمان بسیج اساتید در مصاحبه تلفنی با رادیو گفت‌وگو با اشاره به اینكه در هفته بسیج ظرفیت‌های علمی اساتید بسیجی در قالب حل مسائل و مشكلات سراسر كشور در تمامی زیست بوم‌ها به میدان می‌آید، اظهار كرد: نمایشگاه‌هایی در راستای این هدف در اغلب دانشگاه‌های بزرگ كشور برگزار خواهد شد و نشست‌هایی برای معرفی راه حل‌های به دست آمده برای حل مشكلات در مجموعه‌های علمی و پژوهشی سراسر كشور برگزار خواهد شد.

وی همچنین به موضوع مطالعات علوم انسانی اشاره  کرده و افزود: این موضوع نیازمند اقدامات زیرساختی و زیربنایی در تحول در علوم انسانی است. در این رابطه سازمان بسیج اساتید و تمامی بسیجیان استاد در سراسر كشور می‌توانند مانند سایر دستگاه‌های علمی سراسر كشور كرسی‌های نظریه پردازی و مناظره را برگزار كنند كه البته این كار از دو سال پیش در این سازمان شكل گرفته است.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.