چهره واقعی عناصر اصلی اغتشاشات با حادثه تروریستی شیراز مشخص شد/ امروز وقت سکوت نیست

asatid

چهره واقعی عناصر اصلی اغتشاشات با حادثه تروریستی شیراز مشخص شد/ امروز وقت سکوت نیست

عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور گفت: چهره واقعی طراحان پروژه اغتشاش و بی ثباتی، مدعیان حقوق بشر و افرادی که از اغتشاشات اخیر حمایت کردند با حادثه تروریستی اخیر مشخص شد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور، حمید یزدانی عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور و مدیر مدیر اجرایی طرح کمک به ارتقای نظام حکمرانی کشور سازمان بسیج اساتید، گفت:  خون پاک شهدای مظلوم حرم مطهر حضرت شاهچراغ برعهده مجامع بین المللی بوده و باید پاسخگوی این جنایات تروریستی باشند.

وی با اشاره به اینکه امروز چهره واقعی طراحان پروژه اغتشاش مشخص شد، افزود: حامیان داعش، طراحان پروژه اغتشاش و بی ثباتی در ایران اسلامی، مدعیان حقوق بشر و افرادی که از اغتشاشات اخیر حمایت کردند، با حادثه تروریستی اخیر چهره واقعی آن ها مشخص شد.

عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور افزود: ملت و جوانان ایران زمین، این‌گونه حرکات های مذبوحانه و وحشی گرانه را ناشی از ضعف دشمنان و مستکبران و ظالمان عالم در رویارویی با نیرو های پرتوان کشورمان می دانند.

* توطئه‌های دشمن، ریشه در قدرت بی بدیل ایران اسلامی در منطقه دارد

وی اضافه کرد: ملت ایران، جوانان، دانشجویان و دانشگاهیان ما با این حرکت ها عقب نخواهند نشست و روز به روز برای رسیدن ایرانی سرفراز و قدرتمند تلاش‌ها را بیشتر از پیش خواهند کرد.

مدیر اجرایی طرح کمک به ارتقای نظام حکمرانی کشور سازمان بسیج اساتید عنوان کرد: امروز با رخ دادن این وقایع در کشور کار اساتید دانشگاه ها دشوارتر و دو چندان می شود، دلایل این نوع از برخوردها و حمله ها به سرمایه های فیزیکی و معنوی و زیرساخت های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ... ریشه در قدرت بی بدیل ایران اسلامی در منطقه دارد.

یزدانی با تاکید بر اینکه دشمنان از اقتدار علمی کشور در هراسند، اضافه کرد: با عنایت به توصیه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم، ایران اسلامی در آستانه جهش و خیزش علمی و رسیدن به قله‌های علم و وقوع رستاخیز علمی است. دشمنان از اقتدار علمی ما سخت در هراسند و لذا تلاش برای متوقف نمودن رشد علمی ما را دارند و در صدد هستند که محیط علمی و دانشگاهی ما را متشنج جلوه دهند.

وی در ادامه سخنانش تاکید کرد: دشمنان این مرز و بوم در طی این چهار دهه سناریوهای مختلف را برای تسلط بر ایران اسلامی با نگاه تجزیه طلبی این سرزمین دنبال کرده‌اند که موفق نبودند و سناریوهای آن‌ها برای فاصله انداختن بین مردم، مسئولین و نظام چارگر نبوده است. 

این استاد دانشگاه گفت: در چند سال اخیر این دشمنان با تسلط بر فضای رسانه و به کارگیری جنگ روایت ها و جنگ خبری درصدد تقابل با ارکان نظام اسلامی برآمدند که هزینه زیادی برای اغفال جوانان و نوجوانان صرف کردند.

مدیر اجرایی طرح کمک به ارتقای نظام حکمرانی کشور سازمان بسیج اساتید، گفت: جامعه دانشگاهی و اساتید دانشگاهی ما در جبهه علمی؛ خط مقدم علم را در دنیا خواهند شکست و گام های تاثیرگذاری در حوزه های مختلف علمی در زمینه های گوناگون بر خواهند داشت که شروع این سیل حرکت علمی را می توان با پیشرفت هایی که در جامعه انجام شده و در عرصه های مختلف علمی و فناوری و رتبه هایی که در زمینه های مختلف در کشورهای مختلف دنیا جوانان دانشگاهی و اساتید ما به دست آورده‌اند مشاهده کرد.

یزدانی در ادامه سخنانش گفت: اساتید و دانشجویان ما، پیشرفت‌های علمی و فناوری بسیار خوبی داشته اند که باید این پیشرفت علمی هرچه بیشتر در راستای حل مسائل نظام و حکمرانی کشور به کار گرفته شود.

*  اساتید دانشگاهی باید با مطالعه و تحقیق به قلب شبهات شلیک کنند

این استاد دانشگاه تاکید کرد: علاوه بر اساتید دانشگاه، دانشجویان نخبه وظیفه مهم دیگری بر عهده دارند و آن وظیفه تبیین حقیقت ها از واقعیت هاست. اساتید دانشگاهی نیز باید با مطالعه و تحقیق به قلب شبهات شلیک کنند تا در جهاد تبیین مغلوب نشویم.

یزدانی با اشاره به نقش اساتید دانشگاه در شرایط امروز، گفت: باید اساتید هم در دانشگاه و هم به عنوان مراجع علمی در جامعه تاثیر گذار باشند تا دانشگاه حل مسئله باشد و مسئله ساز برای نظام نباشد.

وی افزود: در شبکه های مختلف مجازی متاسفانه روایت سازی‌ها از مسائل انقلاب و کشور به صورت غیر واقعی صورت می گیرد و باعث شده بسیاری از افراد جامعه از جمله برخی دانشجویان و اساتید، پیرو این روایت های غلط، ساختگی و جعلی شوند آثار آن را هم در این اغتشاشات دیده اید.

* امروز وقت سکوت و در مارپیچ سکوت قرار گرفتن نیست

یزدانی اضافه کرد: دشمنان نظام و کشور هر لحظه به دنبال سناریو سازی برای هدف قرار دادن نقاط و قشرهای آسیب پذیر در کشور هستند که جامعه نخبگانی کشور یعنی اساتید و دانشجویان باید با هوشیاری این توطئه ها و تهدیدات را خنثی نمایند و اساتید دانشگاهی هم نقش مهمی در مصون سازی کشور و نظام در برابر این نوع تهدیدات بر عهده دارند.

عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور در پایان تاکید کرد: امروز وقت سکوت و در مارپیچ سکوت قرار گرفتن نیست و بایستی با هوشیاری تبیین حقایق را داشته باشیم و تمامی اساتید دانشگاهی بایستی در حل مشکلات و مسائل کشور پیشگام باشند و در کمک به ارتقای نظام حکمرانی کشور برای تحقق دولت اسلامی نقش پررنگی داشته باشند.

پایان پیام/

منبع: فارس

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.