همگان مراقب باشیم، اختلاف دیدگاه‌‎ها و سلایق موجب دوقطبی‌های کاذب و تفرقه افکن نشود

asatid
در بیانیه پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای مطرح شد:

همگان مراقب باشیم، اختلاف دیدگاه‌‎ها و سلایق موجب دوقطبی‌های کاذب و تفرقه افکن نشود

کانون بسیج اساتید پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای در پی‌وقوع اغتشاشات اخیر در بیانیه‌ای تاکیید کرد: حضور پرشور ملت بزرگ ایران در حمایت از مقدسات اسلامی و محکوم نمودن اغتشاشات و ابراز مخالفت خود با اقدامات خرابکارانه آشوب‌طلبان تأیید این مطلب و گواه آن است که این ملت غیور و انقلابی حتی اگر نسبت به برخی مسائل و عملکردها نقد و اعتراضی داشته باشند، قاطعانه و محکم در مقابل اینگونه اقدامات ساختارشکنانه خواهند ایستاد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، در متن این بیانیه آمده است:

 

امیرالمؤمنین علی(علیه‎السلام): إِنَّمَا بَدْءُ وُقُوعِ الْفِتَنِ أَهْوَاءٌ تُتَّبَعُ وَ أَحْكَامٌ تُبْتَدَعُ، يُخَالَفُ فِيهَا كِتَابُ اللَّهِ وَ يَتَوَلَّى عَلَيْهَا رِجَالٌ رِجَالًا عَلَى غَيْرِ دِينِ اللَّهِ. فَلَوْ أَنَّ الْبَاطِلَ خَلَصَ مِنْ مِزَاجِ الْحَقِّ لَمْ يَخْفَ عَلَى الْمُرْتَادِينَ، وَ لَوْ أَنَّ الْحَقَّ خَلَصَ مِنْ لَبْسِ الْبَاطِلِ انْقَطَعَتْ عَنْهُ أَلْسُنُ الْمُعَانِدِينَ.

جز اين نيست، كه آغاز پيدايش فتنهها پيروى از هواهاى نفسانى است و نيز بدعتهايى كه گذاشته مىشود، بدعتهايى بر خلاف كتاب خدا. آنگاه كسانى، كسان ديگر را در امورى، كه مخالف دين خداست، يارى مىكنند. اگر باطل با حق نمىآميخت بر جويندگان حق پنهان نمىماند و اگر حق به باطل پوشيده نمىگشت، زبان معاندان از طعن بريده مىشد.

آشوبهای اخیر ثابت کرد استکبار جهانی با ابزار رسانه و فضای مجازی و از طریق عمال خارجی خود، منافقین کوردل، سلطنتطلبهای جاهل و احمق، غربگراها و خودفروختههای داخلی، مثل همیشه سیاست شبهه افکنی، تحریف حقایق، غبارآلود کردن فضا و سوء استفاده از احساسات پاک جوانان را برای تخریب وحدت ملی و ایجاد تقابل بین ملت و حاکمیت دنبال میکند.

امام خامنهای(مدظلهالعالی): دشمن سه هدف مرحله‌ای و مقطعی را تعقیب می‌کند. اول، عبارت است از تخریب وحدت ملی؛ دوم، تخریب ایمان و باورهای کارساز و مقاومت‌بخش در دل مردم؛ سوم، تخریب آینده و روح امید در ذهن مردم.

ظرفیتها و فرصت‌های بینظیر شکوفا شدهی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تمام آمال و آرزوهای دشمن را برای خیمه زدن بر این مملکت صاحبالزمانی(عج) برای همیشه ناکام گذاشته است. اسکتبار جهانی و عملههای آن از جمله ضد انقلاب و برخی سلبریتی‎های خودفروخته و عاری از هرگونه عرق ملی، برای انکار و کتمان دستاوردهای عظیم و شگرف انقلاب اسلامی به هر حربهای متوسل گردیدهاند؛ و این معجزهای جز عظمت و شکوه انقلاب اسلامی، فصل صدور انقلاب خمینی کبیر(ره) به اقصا نقاط جهان و گشودن دروازههای تمدن عظیم اسلامی به رهبری حضرت ولی عصر(عج) نیست.

کسب دستاوردهای  مختلف در حوزه های هستهای، فضایی، نظامی، مهندسی، پزشکی، نانو و علوم پایه کشور عزیزمان را که همگی در شرایط سخت تحریمهای ظالمانه شیطان بزرگ و ایادیش حاصل شده است، باعث شده انگیزه های دشمنان قسم خورده -جهت هر نوع ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و به هر طریق- صد چندان گردد. این جریان انحرافی چهار هدف عمده را دنبال می‌کند:

  1. تحمیل مشکلات، خسارات و صدمات جبرانناپذیر به کشور با ایجاد التهاب و فضای امنیتی در داخل کشور،
  2. تضعیف رشد و توسعه اقتصادی با ایجاد ناامنی در کشور، کتمان مبادلات اقتصادی با کشورهای همسایه و خنثیسازی تحریمهای ظالمانه با مراودات اقتصادی با چین و روسیه،
  3. ایجاد وقفه و انحراف در مسیر حرکت کشور از ریل اصلی با تزریق هیجان کاذب به جامعه و تصمیم گیرندگان،
  4. تحمیل آسیب‌ها و تبعاتی در سیاست خارجی ایران از جمله: تقویت ائتلاف و اتحاد کشورهای غربی، افزایش فشارهای اقتصادی با کاهش سطح روابط و افزایش تحریم‌ها، ایجاد مشغله‌های داخلی برای تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان نظام، ایجاد خطر تروریسم قومیت‌گرا و زمینهسازی برای اقداماتی همچون درگیری‌های مرزی، قاچاق اسلحه به داخل و بروز جنگهای مسلحانه در شهرها و ...

لذا همگان باید مراقب باشیم تا اختلاف دیدگاهها و سلایق موجب شکلگیری دوقطبیهای کاذب و تفرقه افکن نشود. ملت بزرگ ایران به خوبی نشان داده است علی رغم اختلاف در قومیت، گویش ها، دین و مذهب. در راستای استقلال، عزت و اعتلای کشور هم زبان، هم قسم و هم پیمان هستند و ضمن تجدید میثاق با آرمانهای مقدس جمهوری اسلامی و اقتدا به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنهای(مدظلهالعالی)، خالصانه و خاضعانه از زحمات حافظان امنیت تقدیر و تشکر نموده و در کنار آنها اجازه سوء استفاده به دشمنان این مرز و بوم را نخواهند داد. حضور پرشور ملت بزرگ ایران در حمایت از مقدسات اسلامی و محکوم نمودن اغتشاشات و ابراز مخالفت خود با اقدامات خرابکارانه آشوبطلبان تأیید این مطلب و گواه آن است که این ملت غیور و انقلابی حتی اگر نسبت به برخی مسائل و عملکردها نقد و اعتراضی داشته باشند، قاطعانه و محکم در مقابل اینگونه اقدامات ساختارشکنانه خواهند ایستاد.

به امید تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) ارواحنا لتراب مقدمه الفداء ان شاء الله.

 

وَالسَّــــلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.