جبهه جهل همواره برای سرکوب کانون روشنگری به فریب‌ متوسل می‌شود

asatid
حسین عبداللهی‌فر:

جبهه جهل همواره برای سرکوب کانون روشنگری به فریب‌ متوسل می‌شود

معاون بررسی و گفتمان‌سازی سازمان بسیج اساتید کشور گفت: وقتی کانون روشنگری و تبیین شکل بگیرد، جبهه جهل برای سرکوب و مضمحل کردن آن به انواع و اقسام فریب‌ها متوسل می‌شود و با تسلط بر بخشی از جامعه، تقابل را به خیابان‌ها می‌کشاند.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، حسین عبداللهی معاون بررسی و گفتمان‌سازی سازمان بسیج اساتید کشور و استاد دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: زمانی که جهل بر جهان حاکم می‌شود انسان‌ها برای مقابله با شیطان به آگاهی نیاز دارند وقتی جوامع شیطانی از همه ظرفیت خود برای پخش جهل، ظلمت و تاریکی استفاده می‌کنند یک راه برای جبهه‌ نور و علم باقی می‌ماند و آن هم تقویت کانون نورافشانی است تا بتوانند در برابر کانون جهل مقاومت کنند.

وی افزود: وقتی کانون نور شکل می‌گیرد، جبهه ظلمت و جهل با همه امکاناتش بسیج می‌شود تا در مقابل او بایستد؛ چرا که جهل مدرن را به کار گرفته و بساط خودش را در بستر ناآگاهی، بی‌اطلاعی و فقدان تحلیل سوار کرده است.

عبداللهی ادامه داد: وقتی کانون روشنگری و تبیین شکل بگیرد این‌ها برای سرکوب و مضمحل کردن آن به انواع و اقسام فریب‌ها متوسل می‌شند و با تسلط بر بخشی از جامعه تقابل را به خیابان‌ها می‌کشانند، لذا شاهد تقابل جبهه ناآگاهی و ظلمت در خیابان‌ها با قربانیان بساط ظلمت هستیم و آنها در حال تلاش برای خاموش کردن جبهه نور هستند تا از ظرفیت ناآگاهان جوامع استفاده کنند؛کسانی که تحلیل ندارند و یا تحلیل‌های آنها بر اساس فضای ساخته شده برپایه معیارهای جهل و ظلمت است.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: از این رو معتقدیم چیزی که کف خیابان مشاهده می‌کنیم همان درگیری‌ است که زمانی خود را در فضای منطقی، روزی در تقابل با داعش و صدام، یک روز هم به شکل فتنه ۸۸ و گاهی هم به شکل اغتشاشات امروزی خود را نشان می‌دهد و چیزی جز این نیست.  

پایان پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.