هر نوع سکوت در برابر هنجارشکنی‌ها و توهین به مدافعان حرم خیانت است

asatid
در بیانیه بسیج اساتید استان بوشهر مطرح شد:

هر نوع سکوت در برابر هنجارشکنی‌ها و توهین به مدافعان حرم خیانت است

مطالب سخیف و بی پایه موسوی حجت را بر همه‌ی کسانی که تا دیروز ادعای رفع حصر از او می کردند تمام کرد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، انتشار بخشی از یادداشت میرحسین موسوی از سران فتنه ۸۸ بار دیگر نشان داد که فتنه آمریکایی انگلیسی سال ۸۸ فراتر از آن چیزی است که برخی خام اندیشان آن را صرفا یک اعتراض انتخاباتی در برهه‌ی زمانی خاصی می‌پنداشتند.

معاونت بررسی و گفتمان‌سازی سازمان بسیج اساتید استان بوشهر در این موضوع و در محکومیت اهانت به مدافعان حرم بیانیه‌ای صادر نموده است.
در این بیانیه آمده؛ فتنه ۸۸ یک برنامه سازماندهی شده از سوی اتاق فکر غربی‌های معاند و دست نشاندگان داخلی آن‌ها برای ساقط کردن نظام ولایی و تبدیل آن به یک نظام وابسته و سرسپرده لیبرال دموکرات غربی بود. در این مجال میرحسین موسوی از صحنه گردان‌های اصلی این توطئه بزرگ و خیانت آمیز بود. فتنه ۸۸ که با اعتراض دیکتاتورمآبانه موسوی رقم خورد موجب خسارت‌های فراوان و غیر قابل جبرانی از جمله افزایش تحریم ها از سوی آمریکا علیه مردم انقلابی ایران شد.
معاونت بررسی وگفتمان سازی بسیج اساتید در این بیانیه تاکید نموده است: بدون تردید مجازات میرحسین موسوی بسیار فراتر از حصر بود؛ اما نگاه ترحم آمیز و مهربانانه نظام جمهوری اسلامی در باره این عنصر مزدور و دست نشانده آمریکا مجازات او را به حصر در منزل تقلیل داد.
موضع جدید موسوی در حمایت او از داعش و جسارت به محضر شهیدان بزرگ و مدافعان حرم همچون سردار سلیمانی و سردار همدانی نشان داد که او قرابتی کامل با یزید در مبارزه با حسینیان زمان دارد. دیروز موسوی جسارت کنندگان به امام حسین علیه السلام در عاشورای ۸۸ را طی یک بیانیه رسمی امت خداجوی خطاب کرد و امروز به فرزندان امام حسین که همچون آن حضرت بدنشان در راه حفظ دین و مبارزه با لشکریان یزیدی قطعه قطعه شدند جسارت می‌کند. این رفتار شرم آور که لبیک به ندای استکبار جهانی است هیچ تفاوتی با رفتار لشکریان یزید همچون شمر و عمر سعد ندارد.
پس از سال‌ها از گذشت فتنه ۸۸ و تو دهنی بزرگ مردم انقلابی و ولایتمدار ایران در ۹ دی، اینک این عنصر پلید به دنبال عقده‌های فروخفته خود با توهین و جسارت به فرزندان ملت ایران که مصداق یاران اباعبدالله الحسین در صحرای کربلا هستند قصد انتقام از این ملت شهید پرور را دارد. او نمی‌داند و یا نمی‌خواهد بفهمد که رفتار فتنه گرانه‌ی او جز ننگ ابدی و بیداری هر چه بیشتر و انسجام داخلی در میان مردم نتیجه‌ی دیگری نخواهد داشت. او با انتشار این مطالب خفت آمیز، بیش از پیش ماهیت پلید خود را به مردم نشان داد.
همچنین در این بیانیه آمده است که مطالب سخیف و بی‌پایه موسوی حجت را بر همه‌ی کسانی که تا دیروز ادعای رفع حصر از او می‌کردند تمام کرد. می‌طلبد این قشر که سال‌ها سنگ طرفداری از او را به سینه می‌زدند انزجار خود را از مواضع ساختارشکنانه این عنصر ضدانقلاب اعلام کنند. مسلما اگر اصلاح طلبان در این قضیه موضع‌گیری نکنند و یا سکوت کنند نشان می‌دهد که خودشان نیز در همان مسیر خائنانه میرحسین حرکت می‌کنند.
در شرایطی که امروز ملت ایران شاهد مواضع مقتدرانه نظام در برابر زیاده طلبی‌های دشمن است و شاهد گام‌های اساسی از سوی دولت انقلابی برای رفع مشکلات ملت هستیم، نه تنها همراهی با سران فتنه جایز نیست؛ بلکه هر نوع سکوت نیز در برابر این هنجارشکنی‌ها و توهین به مدافعان حرم و شهدای گران قدر خیانت است. امروز بار دیگر این شعار را باید تکرار کرد که سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن.
معاونت بررسی و گفتمان‌سازی سازمان بسیج اساتید استان بوشهر در این بیانیه ضمن محکومیت این موضع ضد انقلابی و دشمن پسند موسوی، ضمن بیعت مجدد با مقام معظم ولی فقیه حضرت آیت الله امام خامنه‌ای، همه مردم به خصوص قشر فرهیخته و دانشگاهی را به هوشیاری هر چه بیشتر در برابر این توطئه خباثت آمیز که همراهی آشکار با معاندان برانداز در داخل و خارج است اعلام می دارد.

انتهای پیام/

منبع: دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج بوشهر

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.