انقلاب اسلامی ایران چشمۀ پر برکتی است که روحیۀ خفتۀ ایثار و شهادت را در جامعه اسلامی ایران بیدار کرد

asatid
در بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی ارومیه مطرح شد:

انقلاب اسلامی ایران چشمۀ پر برکتی است که روحیۀ خفتۀ ایثار و شهادت را در جامعه اسلامی ایران بیدار کرد

بسیج اساتید دانشگاه صنعتی ارومیه ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با انتشار پیامی، آمادگی خود را برای تحقق آرمان‌های انقلاب و اسلام اعلام کرد .

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)؛ کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی ارومیه به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:


بسم رب اشهداء و الصدیقین


به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان


انقلاب ما تحقق وعدۀ الهی در پیروزی مستضعفان بر مستکبران بود. انقلاب ما انفجار نور بود، انفجاری که نور الهی آن آن در دهۀ سرد بهمن ماه گرمابخش دل های انسانهای آزادی خواه، ولایت مدار و ایثارگر بود. دهه ای که فجر بود، فجری نورانی. آری! دهۀ فجر مظهر شکوه و عظمت و فداکاری ملت ایران است. دهۀ فجر، یادبود حیات دوبارۀ ملت ایران و کشور عزیز ماست. دهۀ فجر یک فرصت تاریخى برای رهایی ملت ایران از حصار بسیار خطرناک استبدادِ یک حکومت وابسته و فاسد و ضد مردم و ضد فرهنگ و دین بود.


انقلاب اسلامی ایران چشمۀ پر برکتی است که روحیۀ خفتۀ ایثار و شهادت را در جامعه اسلامی ایران بیدار کرد. انقلابی که پایه‌های سست و لرزان استکبار و استعمار را فرو ریخت و جوانانی مجاهد، انقلابی و اسلامی را تقدیم کشورمان کرد. انقلابی که از لایه های افسار گسیختۀ دودمان منحوس پهلوی، از منجلاب خود ساختۀ رضا پالانی و از گاو شیرده نیمچه پالانی؛ مملکتی ساخت که قدرت نظامی، تکنولوژیکی و معنوی آن در جای جای این کرۀ خاکی می درخشد.


چه بزرگ مردانی هستند امت انقلابی و ولایت مدار و شهید پرور و چه بزرگ مردی است رهبر کبیر این انقلاب؛ امام خمینی (رضوان ‌الله ‌تعالی ‌علیه). چه والا مقامانی هستند رهروان ولایت و چه فرزانۀ دانشمندی است جانشین به حق امامت؛ امام خامنه ای (مد ظله العالی).


انقلاب اسلامی با تمام ناملایمت ها، تحریم ها، خائنین، غربگراها و تمام دشمنان داخلی و خارجی راه پرشکوه خود را ادامه می دهد و با تکیه بر جوانان انقلابی، متعهد و متخصص در جهت تحقق اهداف و آرمان های معمار و بنیان گذار انقلاب اسلامی امام خمینی (رضوان ‌الله ‌تعالی ‌علیه) و جانشین بر حق او امام خامنه ای را (مد ظله العالی) قدم بر می دارد.


بسیج اساتید دانشگاه صنعتی ارومیه ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آمادگی خود را برای تحقق آرمان های انقلاب و اسلام اعلام می دارد و این دهۀ میمون را خدمت مقام معظم رهبری و امت شهید پرور تبریک می گوید.

 


بسیج اساتید دانشگاه صنعتی ارومیه

دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج آذربایجان غربی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.