دلاورمردان غیور سپاه پاسداران دوباره هیمنه پوشالی استکبار را خوار کردند

asatid
در بیانیه کانون بسیج اساتید دانشکده پردیس کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز مطرح شد:

دلاورمردان غیور سپاه پاسداران دوباره هیمنه پوشالی استکبار را خوار کردند

کانون بسیج اساتید دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران به مناسب 13 آبان و حمایت از عملیات سپاه پاسداران در ناکام گذاشتن سرقت نفتی بیانیه صادر کرد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم ...

سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰

هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با دشمنان، آماده سازید! و اسبهای ورزیده (برای میدان نبرد)، تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید!

برگی از تاریخ معاصر ایران اسلامی در 13 آبان 1343 ورق خورد و تبعید مظلومانه آن پیر سفر کرده را برای همیشه در پیشانی تاریخ ثبت نمود که در دفاع از اسلام و عزت ایرانی و به دلیل مخالفت با تصویب کاپیتولاسیون دستگیر و تبعید شدند. باز برگ سرخی از تاریخ ایران در 13 آبان 1357 ورق خورد که در آن رژیم دست نشانده، خون سرخ 56 دانش آموز نوجوان و جوان را در دانشگاه تهران بر زمین ریخت که باعث آبیاری و تنومندی نهال انقلاب شد. و باز برگ دیگری اینبار از جنس اسکتبار ستیزی با تلاش دانشجویان پیرو خط امام (ره) در 13 آبان 1358 ورق زده شد که امام (ره) آن را انقلاب دوم و بزرگتر از انقلاب اول خواندند. 

اما گویا تقدیر، 13 آبان را روز استکبارستیزی و به زانودرآوردن استکبار نگاشته است زیرا در امتداد همین استکبارستیزی امروز 42 سال بعد از پیروزی انقلاب، نسل جدید جوانان انقلابی و دلاورمردان غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که همچو خاری هستند در دیدگان کفرجهانی، توانستند دوباره هیمنه پوشالی استکبار و صهیونیسم را در مقابل دیدگان جهان بر زمین زده و آنها را خوار و ذلیل کنند. در حالیکه نیروهای تروریست سنتکام طی یک ماجراجویی جدید، هزاران کیلومتر دورتر از سرزمین خود در دریای عمان و در روز روشن در حال دزدی و سرقت منابع کشورمان بودند، غیورمردان سپاه توانستند مانع آن شده و پیام اقتدار و صلابت ایران اسلامی را به کل جبهه صهیونیسم و همه ایادی آن در همه جای دنیا مخابره نمودند. بی دلیل نیست که این حادثه در ایام تسخیر لانه جاسوسی اتفاق افتاده است زیرا مشی استکبار ستیزی انقلاب اسلامی با همان شدت و هوشمندی اولیه در امتداد استکبارستیزی قیام خونین کربلا ترسیم شده و ادامه خواهد داشت.

بدین وسیله بسیج اساتید دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران ضمن اعلام تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی، ایمان، ولایت پذیری و شجاعت پاسداران انقلاب اسلامی در نیروی دریایی سپاه را ارج نهاده و حمایت کامل خود را از عملیات این نیرو در هموارسازی مسیر صدور نفت کشور در راستای کمک به اقتصاد کشور اعلام می دارد.

 

" و السلام علی عباد الله الصالحین "

بسیج اساتید دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران

13 آبان 1400

نویسنده: دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج البرز

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.