یوم الله ۱۳ آبان مبدا تاریخ استکبارستیزی مردمی است

asatid
در بيانیه بسيج اساتيد دانشگاه فرهنگيان به مناسبت يوم الله 13 آبان مطرح شد:

یوم الله ۱۳ آبان مبدا تاریخ استکبارستیزی مردمی است

نهضت استادی بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: همواره در راستای زنده نگه داشتن آرمان‌های ضداستکباری و ظلم ستیزانه انقلاب اسلامی همچون گذشته در صحنه حضور خواهد یافت و در گام دوم انقلاب با اقدام جهادی در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی کوشا و فعال خواهند بود.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، در متن این بیانه آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

"یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم "

"ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گام‌های‌تان را استوار می‌دارد".

 هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید. امام خمینی(ره)

با گذشت نزدیک به نيم قرن از حماسه ماندگار تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست جوانان پر شور و انقلابی ایران اسلامی، ابعاد این اقدام جسورانه مبتنی بر بصیرت و متکی به آرمان های اصیل انقلاب اسلامی، همچنان نماد، نشانه و سرمشقی ارزشمند برای دوران کنونی ایران اسلامی است چرا که 13 آبان در سه مقطع تاریخی سال‌های 1343 (تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه)، 1357 (کشتار وحشیانه دانش‌آموزان) و 1358 (تسخیر لانه جاسوسی) موجب عزت، مقاومت، دشمن‌شکنی و استکبارستیزی ملت ایران و سرشکستگی و خفت و خاری دشمنان این مرز و بوم تبدیل شده است.

13 آبان، روزی است که باطن مداخله گر و جاسوس مسلک شیطان بزرگ برملا شد و تجربیات و درس‌های گرانبهایی از این روز عزیز در نزد ایرانیان و آزادی خواهان جهان به یادگار ماند.این روز، روزی افتخار آمیز برای ملت ایران و نشانه ای پر نور در راه عزت طلبی و استقلال خواهی پیروان خط حضرت امام خمینی (ره)و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) برای حال و آیندگان خواهد بود.

 اين روز  یوم الله است تا به همه ملت‌های آزادی‌بخش نشان دهد، هر چقدر هم که به ظاهر هیمنه آمریکا و ابرقدرت‌های استکباری بزرگ  باشد، می‌توان با ایمان به خدای بزرگ و اتکا به ملت‌ها و با مقاومت در برابر خواسته‌های نامشروع ایستادگی کرد چون باطن باطل پوشالی هست و قدرت رویایی با حق را نخواهد داشت. 13 آبان افشاگر سیاهه جنایات استکبار علیه ملت‌های مستضعف و رسواگر سیاست‌های زیاده‌خواهانه آن‌ها علیه ستمدیدگان در اقصی نقاط عالم است.

یوم الله ۱۳ آبان نه تنها برگی زرین از اسلام جویی و استقلال طلبی و آزادی خواهی ملت بزرگ ایران نیست، بلکه مبدا تاریخ استکبارستیزی مردمی است که نزديك به نيم قرن در مقابل همه تهدیدات نظامی و اقتصادی و فرهنگی نظام سلطه ایستادگی کرده و همچنان فریاد ایستادگی و مقاومت را در مقابل یزیدیان زمان سر می دهند تا سربلندانه بار دیگر حماسه‌ای دینی و انقلابی بیافرینند.

مردمی که  زیر سایه حاکمیت ولایت فقیه به استحکام ساخت درونی نظام پرداختند، قله‌های علم و فن آوری را فتح کردند و عزّتمندانه پرچم اسلام و ایران را به اهتزاز در آوردند و آفاق انقلاب اسلامی را در داخل و خارج گسترش دادند، امروز با نصب العین قرار دادن نقشه راه رهبری معظم انقلاب می روند حماسه دیگری خلق کنند.

اساتید بسیجی دانشگاه فرهنگيان  ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی(ره) و بیعت مجدد با رهبری معظم انقلاب آیت الله العظمی خامنه‌ای، مردم مومن و انقلابی را به حضور پر شور در مراسم ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان ضمن رعايت شيوه نامه هاي اعلام شده از سوي ستاد ملي مقابله بات كرونا دعوت ‌نموده و اعلام مي كند كه همواره در راستای زنده نگه داشتن آرمان های ضداستکباری و ظلم ستیزانه انقلاب اسلامی همچون گذشته در صحنه حضور خواهد یافت و در گام دوم انقلاب با اقدام جهادی در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی کوشا و فعال خواهند بود.

 

دفتر هماهنگی کانون های بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان

13 آبان

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.