اطلاع‌رسانی به موقع‌ و همراهی مردم در ماجرای نقص فنی جایگاه‌های سوخت

asatid
معاون بررسی و گفتمان سازی نهضت استادی بسیج اصفهان:

اطلاع‌رسانی به موقع‌ و همراهی مردم در ماجرای نقص فنی جایگاه‌های سوخت


معاون بررسی و گفتمان‌سازی نهضت استادی بسیج اصفهان، گفت: واکنش به موقع رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی دقیق از روندپیگیری‌های نقص فنی جایگاه‌های سوخت و همچنین صبوری و آرامش مردم وقتی متوجه شدند حمله سایبری اتفاق افتاده است باعث شد موضوع با آرامش طی شود.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، معاون بررسی و گفتمان‌سازی نهضت استادی بسیج اصفهان، گفت: واکنش به موقع رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی دقیق از روند پیگیری‌های نقص فنی جایگاه‌های سوخت و همچنین صبوری و آرامش مردم وقتی متوجه شدند حمله سایبری اتفاق افتاده است باعث شد موضوع با آرامش طی شود.

فرهاد مصری‌نژاد، در گفت‌وگو با فارس در اصفهان در خصوص مدیریت اختلالات پیش آمده در موضوع بنزین اظهار داشت: دشمنان از چند روز قبل شایعه گران‌شدن بنزین را مطرح کردند و پس از آن شروع به هک کردن سامانه‌ها کردند تا با ایجاد صف‌های طولانی مردم عصبانی شوند.

معاون بررسی و گفتمان‌سازی بسیج اساتید اصفهان ادامه داد: از سوی دیگر برخی شعارهای سیاسی با هک تابلوهای سطح شهرها مطرح شد تا این مسئله به یک تنش در داخل تبدیل شود.

وی افزود: واکنش به موقع رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی دقیق از روند پیگیری‌ها و همچنین صبوری و آرامش مردم وقتی متوجه شدند حمله سایبری اتفاق افتاده است و دشمن در جهت ایجاد تنش در حال فعالیت بوده، با آرامش ماجرا را طی شد.

مصری‌نژاد گفت: معتقدم اتفاق خوبی رقم خورد که در سابقه ذهنی‌مان مدیریتی به این صورت حضور نداشت و این موضوع به این دلیل است که این بار مدیریت پدافندی به خوبی رقم خورد.

معاون بررسی و گفتمان‌سازی بسیج اساتید اصفهان با تاکید بر ضرورت تقویت سامانه‌ها پدافندی در حوزه‌های مختلف، عنوان کرد: تجربه‌ای که مسؤولان می‌توانند از این داستان به‌دست بیاورند این است که به موقع حضور داشته باشند؛ در مدیریت افکار عمومی شخصی موفق است که روایت اول را از هر اتفاق طرح کند و نیاز است وقتی هر اتفاقی می‌افتد رسانه‌هایمان شفاف به مردم اطلاع‌رسانی کنند تا از کانال‌های دشمن و معاندان اخبار را به‌صورت ضد و نقیض نشوند.

انتهای پیام/

 

نویسنده: دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج اصفهان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.