هفته وحدت جهت زدودن اختلافات و مقابله با دشمن مشترک است

asatid
بیانیه مشترک بسیج اساتید و نهاد رهبری دانشگاه‌های استان اصفهان در محکومیت شهادت نمازگزاران افغانستان؛

هفته وحدت جهت زدودن اختلافات و مقابله با دشمن مشترک است

بسیج اساتید و نهاد رهبری دانشگاه‌های استان اصفهان در محکومیت شهادت نمازگزاران افغانستان، بیانیه مشترکی صادر کردند.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، در پی فاجعه‌‌های سخت دردناک و جانسوز تروریستی نماز جمعه شیعیان قندوز و نماز جمعه شیعیان قندهار بسیج اساتید استان اصفهان و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اصفهان در بیانیه مشترکی ضمن محکومیت این اقدام شنیع و حمایت خود از مسلمانان و شیعیان مظلوم افغانستان، اعلام کرد: هفته وحدت جهت زدودن اختلافات و مقابله با دشمن مشترک صهیونیست، وهابیت و تکفیری‌ها است.

متن بیانیه به شرح ذیل است:


انالله و انا‌الیه راجعون


قالَ علی علیه السلام: ضَمِنْتُ لِسِتَّةٍ عَلَى اللّه ِ الْجَنَّةَ، مِنْهُمْ رَجُلٌ خَرَجَ اِلَى الْجُمُعَةِ فَماتَ فَلَهُ الْجَنَّةُ. (وسائل الشیعه / ج ۵ / ص ۱۱)؛ در محضر خداوند براى شش گروه ضمانت بهشت نموده‌ام، یکى از آنان کسى است که به قصد نماز جمعه از منزل خارج شده و در آن حال مرگ او فرا رسیده است.

خبرهای تلخ و تکان دهنده‌‌ نماز جمعه شیعیان قندوز و تکرار آن در نماز جمعه شیعیان قندهار و در ایام ربیع المولود، فاجعه‌ای سخت دردناک و جانسوز است که منجر به شهادت و جراحت جمع کثیری از مردم مظلوم و مسلمان افغانستان شد.

با قلبی مالامال از غم و درد و اندوه و با نهایت تأسف و تألم صمیمانه‌‌ترین تسلیت‌ها و همدردی‌ها را به ملت شریف و مظلوم افغانستان به ویژه خانواده‌های داغ‌دار این فاجعه دردناک ابراز داشته از خداوند متعال صبر و شکیبایی بازماندگان و شفای عاجل مجروحین را مسئلت داریم.

بویژه این اقدام شنیع را به شدت محکوم کرده و حمایت خود از مسلمانان و شیعیان مظلوم افغانستان را اعلام نموده، تاکید کرده حکومت افغانستان با هوشیاری و سرعت عمل نسبت به شناسایی و مجازات این عاملان تروریست اقدام کرده و امنیت مساجد و مراکز دینی شیعه و سنی را تأمین کند. هفته وحدت نیز به این معناست که شیعه و سنی باید در مشترکات با هم وحدت و انسجام داشته باشند و جهت زدودن اختلافات و برای مقابله با دشمن مشترک یعنی صهیونیست، وهابیت و تکفیری‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/

 

دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.