پیام تبریک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به رئیس بسیج اساتید کشور

asatid
صبح امروز :

پیام تبریک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به رئیس بسیج اساتید کشور

محمد مهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پیامی انتصاب محمدرضا مردانی را به سمت ریاست سازمان بسیج اساتید کشور تبریک گفته و آمادگی خود را برای هر گونه همراهی و پشتیبانی از سازمان بسیج اساتید کشور اعلام کرد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، در متن پیام تبریک محمدمهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی آمده است:

برادر ارجمند جناب اقای دکتر مردانی 

رئیس محترم سازمان بسیج اساتید کشور

انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان رئیس محترم سازمان بسیج اساتید کشور تبریک عرض می‌نمایم. با شناخت کاملی که از جنابعالی در دوران مسوولیت وزارت علوم سراغ دارم، یقین دارم که در این  سنگر منشا خدمات ماندگار خواهید بود. با روحیه جهادی و خلاقانه‌ای که در جنابعالی سراغ است، امیدوارم حضورتان منشا خیر و برکت باشد.

تداوم فعالیت و نگاه حل مساله‌ای به موضوعات جامعه و حمایت از اساتید انقلابی به‌منظور جریان سازی در محیط دانشگاه انتظار جامعه علمی از ان نهاد است. در این مسیر همچون گذشته، آماده هرگونه همراهی و پشتیبانی هستم. توفیقات روز‌افزون‌تان را از درگاه حضرت حق مسئلت دارم.

 

و من‌الله توفیق

محمد مهدی زاهدی 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی

 

انتهای پیام/

قدیری

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.