بسیج خود را نوک پیکان مطالبه‌گری می‌داند / هر دانشگاه محل حل یکی از مسائل نظام است

asatid
رئیس بسیج اساتید تهران بزرگ:

بسیج خود را نوک پیکان مطالبه‌گری می‌داند / هر دانشگاه محل حل یکی از مسائل نظام است

جلیل دارا: استادان بسیجی نقش خود را در تحقق تمدن نوین اسلامی موثر و مهم می‌دانند، اقداماتی که در این ۴ سال خدمت دکتر زارعی انجام شد عصاره اصلی‌اش سیاست اجتماعی کردن فعالیت‌های بسیج اساتید بوده است .

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، جلیل دارا رئیس بسیج اساتید تهران بزرگ که در این مراسم که به نمایندگی از روسای مراکز کانون‌های بسیج اساتید در سراسر کشور سخن می گفت، افزود: هر چقدر بیانیه گام دوم را مطالعه کنیم به نقش دانشگاه و علم و نیروهای انقلابی در افق تمدنی که رهبر انقلاب مطرح کردند واقف شده و در تحقق تمدن نوین اسلامی نقش خود را مهم می دانیم .

وی گفت: عمر بسیج اساتید اساتید به دورانی رسیده که تجربه های مختلف علمی سیاسی مختلفی را پشت سر گذاشته است، اقداماتی که در این ۴ سال خدمت دکتر زارعی انجام شد عصاره اصلی‌اش سیاست اجتماعی کردن فعالیت های بسیج اساتید بود . در خصوص طرح اعتلا هم که بسیج پیشگام تر از خیلی از نهادها حساسیت زمان را درک کرده و به اقتضائات به حل مشکلات کشور پرداخته است، در بسیج اساتید همه کانون‌ها ماموریت دارند که هر دانشگاه محل حل یک مساله نظام باشد.

دارا افزود: بسیج اساتید از تمام طیف‌های سیاسی مستقل بوده و و این استقلال فکری است که موجب مطالبه گری می شود و این رویه بسیج اساتید در هر دولتی است.

 این استاد دانشگاه بیان کرد : ویژگی این تفکر در بسیج پیشگامی استادان بسیجی در مطالبه گری است. بسیج خودش را نوک پیکان مطالبه گری می داند، در بحث  جریان سازی در انتخابات اخیر دیدیم استادان بسیجی کنشگری داشتند و نقش خود را در افزایش مشارکت حداکثری مردم ایفا کردند.

وی با تاکید بر این که آموزش عالی در کشور باید در خدمت به اساتید باشد از جمله اقدامات خوب بسیج اساتید را در بحث آیین نامه ارتقا دانست و اظهار امیدواری کرد که دکتر مردانی نیز در ادامه فعالیت های بسیج اساتید کشور این حرکت را تسریع بخشد.

دارا در پایان از تلاش‌های دکتر مجتبی زارعی برای خدمات خالصانه  و رویکرد انقلابی وی تقدیر کرده و آمادگی مراکز بسیج اساتید را برای همکاری جدی با محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور اعلام نمود.

انتهای پیام/

قدیری

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.