پیام تبریک مسوول بسیج اساتید استان قم به رئیس جدید قوه قضائیه

asatid
در پی انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه:

پیام تبریک مسوول بسیج اساتید استان قم به رئیس جدید قوه قضائیه

بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قم در پیامی به رئیس جدید قوه قضائیه اعلام کرد؛ با تمام ظرفیت برای کمک به تحقق عدالت قضایی در کشور و انتظارات شش‌گانه رهبری عزیز در دستگاه قضایی آمادگی دارد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، در متن پیام تبریک مسوول سازمان بسیج اساتید استان قم به رئیس جدید قوه قضائیه آمده است: 

 

 بسم الله الرحمن الرحیم



حضرت مستطاب جناب حجت الاسلام والمسلمين آقاى محسنى اژه‌ای دامت توفیقاته


سلام علیکم؛


انتصاب شایسته حضرتعالی به ریاست  قوه  قضائیه را صمیمانه تبریک گفته از خداوند متعال توفیق آن جناب در پیگیری منویات امام راحل و مقام معظم رهبری و تحقق اهداف و وظایف قوه قضائیه بر طبق قانون اساسی را از خداوند منان خواهانیم.
به لطف الهی شما در این مسیر تنها نیستید و تجربیات شخصی و سابقه عملکرد قاطعانه و عدالت‌گرایانه و فسادستیزانه شما در دستگاه قضایی، پشتوانه اعتماد مقام معظم رهبری را برای شما فراهم ساخته و بهره گیری از حقوقدانان و اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی و قضات انقلابی و متعهد سرمایه گرانسنگی برای شما در ماموریت خطیر تحول در نظام قضایی جمهوری اسلامی خواهد بود.
بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قم با تمام ظرفیت آمادگی خود را برای کمک به تحقق عدالت قضایی در کشور و انتظارات شش‌گانه رهبری عزیز در دستگاه قضایی اعلام می‌دارد.
امید آن که حرکت عدالت گستری در دستگاه قضایی با سرعت بیشتری ادامه یابد و قوه قضائیه همچنان نقطه امید محرومان و مظلومان باشد.


محمدرضا باقرزاده
مسوول بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قم
۱۴۰۰/۴/۱۱

انتهای پیام/

دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج استان قم

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.