از وضع اقتصادی کشور ناراحتیم، زمان تغییر و تحول است/ همه ما در ۲۸ خرداد پای صندوق‌های رآی بیاییم !

asatid
دعوت ۱۰۰ استاد دانشگاه زنجان از مردم ؛

از وضع اقتصادی کشور ناراحتیم، زمان تغییر و تحول است/ همه ما در ۲۸ خرداد پای صندوق‌های رآی بیاییم !

اساتید دانشگاه زنجان در بیانیه‌ای به مناسبت انتخابات ۲۸ خرداد عنوان کردند: انتخابات مهم‌ترین عرصه بروز و ظهور اراده مردم در صحنه تصمیم‌گیری در نظام مردم سالاری دینی است.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)،  اساتید دانشگاه زنجان به مناسبت انتخابات ۲۸ خرداد بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه بیش از 100 استاد دانشگاه مطرح کردند: انتخابات مهم‌ترین عرصه بروز و ظهور اراده مردم در صحنه تصمیم‌گیری در نظام مردم سالاری دینی است. در بیانیه اساتید دانشگاه زنجان به مناسبت انتخابات ۲۸ خرداد عنوان شده است: انتخابات مهم‌ترین عرصه بروز و ظهور اراده مردمی در صحنه تصمیم‌گیری در نظامی مردم سالاری دینی است. به تعبیر رهبر معظم انقلاب انتخابات می‌تواند عرصه ظهور و بروز وحدت عقلانیت و شعور ملی باشد.

در این بیانیه عنوان شده است: مردم در انتخابات ۴۲ سال گذشته همبستگی و دلبستگی خود را به آرمان‌های انقلاب نشان دادند. بطوری که انتخابات شاخص و علم نظام جمهوری اسلامی است و این علم به فضل پروردگار بعد از انقلاب بدون کوچک‌ترین تأخیر برافراشته شده و موجب افتخار و عزت کشور شده است.

این بیانیه می‌افزاید: پرواضح است هرچند از وضعیت اقتصادی موجود و برخی سازوکارهای اقتصادی و اجرایی در نظام تولید، فراهم نمودن مایحتاج ضروری مردم بویژه مشکلات جوانان در خصوص اشتغال، مسکن و ازدواج گله مندیم؛ اما اکنون زمان تغییر و تحول است که با حضور و مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و شورای شهرمحقق خواهد شد.

اساتید دانشگاه زنجان در بیانیه خود به مناسبت انتخابات ۲۸ خرداد تاکید کردند: ما اساتید تمام وقت دانشگاه زنجان با شرکت در پویش #من_رأی_می¬دهم، با توجه به رسالت اجتماعی خود از ملت شریف ایران، هم استانی‌های غیور، خانواده‌ها، دوستان، دانشجویان و همکاران عزیزمان دعوت می‌نمائیم با مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در این پویش حضور یابند.

دلایل ما برای حضور در این پویش بر این قرار است:

۱- انتخابات مظهر خودباوری است.

۲- انتخابات مظهر مردم باوری است.

۳- انتخابات مظهر خداباوری است.

۴- انتخابات حصار امنیت کشور را تقویت می‌کند.

۵- اگر فرایندهای موجود در اداره کشور ناکارآمد است تغییر آنها ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

۶-با شرکت در انتخابات و رأی به فرد اصلح ، اقتدار و کارآمدی تضمین می‌شود.

۷- با توجه به اولویت یافتن اقتصاد و معیشت در حیات فعلی مردم ایران برای رونق اقتصادی و حل مشکلات معیشتی هموطنان، انتخاب نیروی کارآمد و اقدامات واقعی ضروری است.

انتهای پیام/

دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج زنجان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.