نشست هم اندیشی و هم افزایی با موضوع « هر ایرانی یک ستاد»

asatid
در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد:

نشست هم اندیشی و هم افزایی با موضوع « هر ایرانی یک ستاد»

نشست هم اندیشی و هم افزایی با موضوع « هر ایرانی یک ستاد» با حضور حسین دکتر عبداللهی فر، معاون بررسی و گفتمان سازی سازمان بسیج اساتید کشوردر تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، نشست بصیرت افزایی و روشنگری با موضوع هر «ایرانی یک ستاد»،  با حضور حسین عبداللهی فر، معاون بررسی و گفتمان سازی سازمان بسیج اساتید کشور،  18 خرداد 1400 در تالار امام رضا (ع)  دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.
در این نشست که باحضور اساتید بسیجی و نخبگان دانشگاهی و همزمان به صورت وبیناری در سراسر استان برگزار شد، موضوعات مختلفی با محوریت انتخابات و حضور حداکثری مردم مورد بررسی قرار گرفت.

عبداللهی فر حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح را مهمترین عامل در راستای شکست نقشه‌های شوم دشمنان داخلی و خارجی دانست.

وی عنوان کرد: انتخابات صحنه جنگ است ، دشمنان نظام اسلامی منتظرند ببیند آیا مردم با وجود تمامی مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها، همچنان پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند یا خیر ؟
معاون بررسی و گفتمان‌سازی سازمان بسیج اساتید خاطر نشان کرد: ملت ایران با حضور خود در انتخابات 28 خرداد ، فصل جدیدی از تاریخ را شروع خواهد نمود؛ در واقع این انتخابات می تواند انقلاب اسلامی را به قبل 28 خرداد 1400 و بعد آن تقسیم نماید. بنابراین بسیج اساتید در راستای تحقق این امر ، با دو بال بصیرت و علم می تواند نقش ارزنده ای را ایفا نماید.


انتهای پیام./

دفتر رسانه نهضت استادی بسیج سیستان و بلوچستان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.