محکومیت توهین به حوزهٔ علمیه و علما در مناظرات انتخابات ۱۴۰۰

asatid
بیانیهٔ عبدالحسین خسروپناه؛

محکومیت توهین به حوزهٔ علمیه و علما در مناظرات انتخابات ۱۴۰۰

عبدالحسین خسروپناه در بیانیه ای عنوان کرد: از این سنت سیئه بی اخلاقی غرب زدگان بی اخلاق و مدل تبلیغاتی کابویی آمریکایی بگذریم و وارد چگونگی تعالی کشور و خروج از بحران کنونی و افتضاح اقتصادی جریان عافیت طلب غیر انقلابی بشویم،

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسبج (ناب)، در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُولَٰئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُولَٰئِكَ هُمْ أُولُو الْأَلْبَابِ 
ﺁﻧﺎﻥ ﻛﻪ ﺳﺨﻦ ﺭﺍ ﻣﻰﺷﻨﻮﻧﺪ ﻭ ﺍﺯ ﺑﻬﺘﺮﻳﻨﺶ ﭘﻴﺮﻭﻱ ﻣﻰﻛﻨﻨﺪ، ﺍﻳﻨﺎﻧﻨﺪ ﻛﺴﺎنی ﻛﻪ ﺧﺪﺍ ﻫﺪﺍﻳﺘﺸﺎﻥ ﻛﺮﺩﻩ ﻭ ﺍﻳﻨﺎﻥ ﻫﻤﺎﻥ ﺧﺮﺩﻣﻨﺪﺍﻧﻨﺪ.(الزمر، ١٨) 

سخن آغازین عرض تسلیت سالگرد شهادت امام صادق علیه السلام احیاگر شریعت نبوی و طریقت علوی و حقیقت الهی و ارتحال امام خمینی رضوان الله تعالی علیه باشد و دومین سخن اینکه لطف الهی شامل حال ملت عزیز ایران اسلامی در زمینه سازی سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری شد.
در اولین مناظره توسط صدا و سیما، متاسفانه عده ای به جای ارایه برنامه و پاسخ به پرسشهای مجری محترم بی مبالاتی و بی اخلاقی کردند و تهمت و افترا بستند و صریحا به تحصیلات حوزوی و تلویحا به بزرگان تمدن ایران اسلامی همچون فارابی و بوعلی و خواجه نصیرالدین و شیخ بهایی و ملاصدرا و امام خمینی و رهبر معظم انقلاب و سایر مراجع عظام توهین کردند و ساختار آموزشی تمدن ساز را فدای ساختار آموزشی صد ساله اخیر کردند و متکبرانه خود را باسواد و دیگران را بی سواد خواندند. این مغروران روزگار به صراحت ادبیات بنی صدر را زنده کردند که شهید رجایی را بی سواد می خواند و امام خمینی رضوان الله تعالی علیه، عقل رجایی را بر سینه آن فراری منافق زد. واقعا این غرب زدگان اگر به توحید و قیامت باور داشتند اینگونه بی حرمتی نمی‌کردند و مدرک دکترای فقه و حقوق از دانشگاه شهید مطهری را شش کلاس نمی‌خواندند.
باری از این سنت سیئه بی اخلاقی غرب زدگان بی اخلاق و مدل تبلیغاتی کابویی آمریکایی بگذریم و وارد چگونگی تعالی کشور و خروج از بحران کنونی و افتضاح اقتصادی جریان عافیت طلب غیر انقلابی بشویم، چند پیشنهاد محضر عزیزان عرض می‌کنم:
اول: حکمرانی حِکمی اقتضا می کند که دولت آینده در حد سیاستگذاری و تنظیم گری و نظارت بماند و خدمات عمومی را عادلانه نه رانت خوارانه به بخش های خصوصی واگذار کند و هر جا نقصی در آنها نسبت به نیازهای مردم دید، ورود کند و مشارکت نخبگانی که معتقد به جمهوری اسلامی هستند در سیاستگذاری و تنظیم گری جدی گرفته شود تا حکمرانی شبکه ای  ولایی تحقق یابد.
دوم: عالمانه و با سرعت، جلو خلق پول بانک ها را بگیرد و تنها اجازه خدمات مالی به آنها بدهد و خلق پول با پشتوانه را تنها به بانک ملی واگذارد.
سوم: وام های کلان مفسدان اقتصادی را سریعا به بانک ها برگرداند و مفسدان اقتصادی به همراه روسای بانکهای فاسد را محاکمه کند تا درس عبرتی برای دیگران باشد.
چهارم: تسهیلات بانکی را در ساخت و ساز مسکن و تولید و صادرات توسعه دهد و جلو بنگاه داری بانک ها را بگیرد تا بیش از این به تولید داخلی آسیب وارد نشود.
پنجم: تسهیل گری و بازتوزیع دو رویکرد مهم حکمرانی حِکمی است که باید دولت جدی بگیرد و قوانین تولید و اقتصادی و بازرگانی و صنعتی کشور را اصلاح، کاهش و روان سازد. 
ششم: دولت در راستای تسهیل گری تولید در هر وزارت خانه ای یک اتاق تولید راه اندازی کند؛ جهت بررسی طرحهای تولیدی و تصویب آنها از جهت مالی و بازرگانی و محیط زیست و غیره و نظارت بر آنها تا تولیدکنندگان در ادارات سر درگم نشود و به راحتی تولید در جریان قرار گیرد.
هفتم: شورای فضای مجازی را مأمور سازد تا با سرعت اینترنت ملی را در راستای رشد اقتصادی و اشتغال زایی در فضای سایبری راه اندازی کند تا زیرساختهای دولت الکترونیک فراهم گردد و با طرح عدالت الکترونیک متصل گردد.
هشتم: ساختار دانشکده ای از دانش محوری به موضوع محوری و مهارت محوری تغییر یابد تا کشور از رتبه صد و پنجاه مهارتی ارتقا یابد و اشتغال رشد کند.
نهم: سیاست داخلی و خارجی باید با رویکرد اقتصاد مقاومتی و‌ رشد تولید همراه باشد و سیاست و دیپلماسی خارجی در سفارت خانه ها به سمت رشد تولید داخلی و رشد واردات مواد اولیه و صادرات حداکثری تولیدات داخلی هدایت گردد.
دهم: حکمرانی فرهنگی در شورای عالی انقلاب فرهنگی شکل گیرد و فعالیتهای فرهنگ عمومی اعم از رمان و سینما و مستند و سریال های خانگی به سمت امید و تولید و اشتغال و تقویت خانواده جهت پیدا کند و در یک کلام فرهنگ و علم و سیاست با هدف رشد اقتصادی و تقویت خانواده دنبال شود.
همه آنچه این مسکین نگاشت؛ واقعیت های شدنی در جامعه ایران کنونی است که البته به دست مدیران جهادی و ولایی همچون شهید حاج قاسم عزیز و شهید حاج محسن فخری زاده بزرگوار شدنی است که بسیار دلتنگشان هستیم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
عبدالحسین خسروپناه دزفولی 
طلبه حوزه علمیه قم
۱۶

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.